Tonskidutch Geplaatst: 4 juni 2018 Geplaatst: 4 juni 2018 het ging over een vergelijking en dan is een nieuwe speler natuurlijk een nieuw gegeven de gibertini is overigens op een andere website bereikbaar The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Sprietje Geplaatst: 4 juni 2018 Geplaatst: 4 juni 2018 Beste Tonskidutch Dacht je dat er maar één firma bestond met de naam Gibertini? Laat even zien op deze site waaruit het schotelasortiment van Gibertini uit bestaat?
Gast patje7of9 Geplaatst: 5 juni 2018 Geplaatst: 5 juni 2018 21 uur geleden zei Tonskidutch: ging het over een 100se of wilde je uitbreiden bovendien de Kathrein KEA 1000 of de CAS 120 kan alles stand houden en de CAS 180 al jaren Hebt u al eens naar de prijzen gekeken van de CAS 120, die kosten meer dan de helft als die van een gibertini 125. En die is nog eens 7kg zwaarder. En gibertini.com heeft niets te maken met satelliet, dit is een andere bedrijf. Informeer je eens beter voordat u hier onzin vertelt.🤮
Sprietje Geplaatst: 5 juni 2018 Geplaatst: 5 juni 2018 Beste patje Het prijsverschil is echt veel groter. Kijk in Duitsland naar shops die met een klanten tevredenheid van 4 of 5 worden beoordeeld. Neem geen shops met beoordelingen van 2 of 3 waar je na een maand nog niets hebt ontvangen en je je geld maar moet zien terug te krijgen. Dan zie ik dat je de Gibertini OP 125 voor €125 koopt en de Kathrein CAS 120 voor €452,-. Dat is toch een fors prijsverschil van ongeveer 3,5 maal wat ik al aan gaf. Ja, ik maak me ook zorgen waarom Gibertini niet meer te bereiken is. Wordt de fabriek misschien over genomen of gesloten?
Tonskidutch Geplaatst: 5 juni 2018 Geplaatst: 5 juni 2018 sorry dat ik niet italiaans ken / kan die site had ik zo te pakken logisch swa niemand anders leverde het om een "goedkoop" alternatief te noemen voor gibertini, na mijn bericht en dat is uiterst zwak ik ging voor de signaal en materiaal kwaliteiten maar goed we blijven vrienden dus voel je niet bezwaard nog eens te onderzoeken wat bij zo'n dramatisch overlijden van een fabrikant (of van de markt halen door de overheid) als alternatief genoemd kan worden The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Sprietje Geplaatst: 5 juni 2018 Geplaatst: 5 juni 2018 Een goedkoop alternatief? De meeste Duitse schotelfabrikanten kunnen alleen maar dromen van de uitstekende prestaties die een Gibertini schotel levert. Daar komt nog bij dat Gibertini een grotere f/D-verhouding heeft dan de meeste schotelfabrikanten waardoor er meer ruimte is voor de lnb's bij multifeed ontvangst.
RimaNTSS Geplaatst: 5 juni 2018 Geplaatst: 5 juni 2018 Ik denk dat dat goed alternatief kan worden gevonden op de tweedehandsmarkt. Het is nog steeds mogelijk om te zoeken gebruikt Channel Master antenne en betalen voor het kleine hoeveelheid geld.
Tonskidutch Geplaatst: 5 juni 2018 Geplaatst: 5 juni 2018 2 uur geleden zei Sprietje: Een goedkoop alternatief? De meeste Duitse schotelfabrikanten kunnen alleen maar dromen van de uitstekende prestaties die een Gibertini schotel levert. Daar komt nog bij dat Gibertini een grotere f/D-verhouding heeft dan de meeste schotelfabrikanten waardoor er meer ruimte is voor de lnb's bij multifeed ontvangst. en RIMANTSS zo iets valt op waarom dan ik weet waarom ze offline gingen, jullie wie de betere schotel maakt (of wil je een dns zomaar empty laten) The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Gast patje7of9 Geplaatst: 9 juni 2018 Geplaatst: 9 juni 2018 Zo te zien is sinds vandaag de site Gibertini uit Italië onder onderhoud. Hopelijk werkt binnen een paar dagen alles terug.🤫
PopkeJan Geplaatst: 13 juni 2018 Auteur Geplaatst: 13 juni 2018 Mannen, Eindelijk hij staat er! De mooie Wave T90. Met 4 octagon quad lnb's, met regenkapjes, gericht op de Astra 1, 2, 3 en de Hotbird. Bekabeling: kathrein lcd 115 (ontzettend stugge kabel. stugger dan de Hirschmann KOKA 9 TS). De kabels lopen via een dakdoorvoer door naar de kruipruimte en komen in de meterkast weer eruit. In de meterkast lopen ze verder via Hirschmann KOKA 9 kabels naar de betreffende receivers. 1
Sprietje Geplaatst: 13 juni 2018 Geplaatst: 13 juni 2018 Ik heb de indruk dat de buitenste lnb's niet schuin genoeg staan.
PopkeJan Geplaatst: 13 juni 2018 Auteur Geplaatst: 13 juni 2018 Het gekke is dat hoe schuiner ik hem naar binnen draaide, hoe zwakker het signaal. Ik zit momenteel op ca. 75% en was niet makkelijk om 75% te halen 😌 Ik probeer een duidelijkere foto te uploaden.
Alex1970 Geplaatst: 13 juni 2018 Geplaatst: 13 juni 2018 Moet die aardstrook niet geaard worden? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Sprietje Geplaatst: 13 juni 2018 Geplaatst: 13 juni 2018 Wat is er gebeurt met die linkse witte coaxkabel op de laatste foto? Is die met botox ingespoten? Die is echt niet goed meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen