Satfreak1969 Geplaatst: 28 april 2018 Geplaatst: 28 april 2018 (aangepast) In het verleden diverse ontvangers gehad zoals Dreambox en VU+ duo Maar toen wij hier glasvezel kregen alles verkocht. Moet zeggen dat ik de hobby toch wel mis. Flashen en Kanalenlijsten maken, etc etc Welke merk heeft op dit moment de beste Linux ontvanger ? Voorkeur is een tuner die je kunt uitbreiden met een losse kaart. Of een tuner die DVB-C en DVB-S aan board heeft. En welke schotel en aantal LNB's kan ik het beste nemen ? Mijn voorkeur is de Cahors BigBiSat kunststof schotel Graag jullie advies voor een goeie set ! 28 april 2018 aangepast door Satfreak1969 -> VU+ Duo Twin Linux HDTV Receiver PVR + 320Gb Western Digital + Triax 88cm met 4 Inverto lnb's gericht op 13/19,2/23,5/28,2 <--> Image OpenPLI <-
Tonskidutch Geplaatst: 28 april 2018 Geplaatst: 28 april 2018 de ondersteuning van die type receivers is belangrijk zoals je uit eigen ervaring hebt kunnen opdoen met dreambox en Vu+ en die staat voor beide receiver merken nog steeds HUISHOOG boven die andere merken en of alternatieven... dus een Dreambox 920 UHD ( met een Openpli of het eigen DreamOS ) of een VU+ UNO 4K SE ( met Openpli 6.x ofwel VTI 13.+ )en je kunt weer heerlijk satelliethobbyen The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen