Ga naar inhoud


Satbox start niet door na PLi update, uiteindelijk blijkt het flash geheugen vol te zitten!


Bushmaster

Aanbevolen berichten

Dat is aan de gebruiker... Al zijn er hier veel OpenPli adepten. Willen niets anders omdat "ze het gewend zijn".  VTi komt standaard met een skin die veel OpenPli mensen niet mooi vinden. Toch zijn de functies en mogelijkheden eigenlijk redelijk gelijk. Je moet ze alleen 'even zoeken'. Het is vaak meer het bang zijn voor het onbekende...

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Let wel, dit is een arm ontvanger geen mips, waarschijnlijk is dit een bug en werkt het flashen anders dan we gewend zijn met mips cpu gevoerde ontvanger.

Beter dit vlammetje bij de makers van de software even aanwakkeren, dan kunnen ze er iets aan gaan doen, als ze dat willen....

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Bushmaster:

Blijkbaar kunnen er dus bij het flashen van een nieuwe OpenPli versie bestanden  (in ,Trash) blijven staan. Dit had ik niet verwacht; ik was in de veronderstelling dat na het flashen van een OpenPli versie het systeem "schoon" zou moeten zijn. Blijkbaar niet dus.

Jou vaststellen verbaasd me niet. 

Hier iedem ondervonden bij de linux van een android phone. 

de dir lost+found bleef maar vol na handmatig wissen alles ok. 

flashen van telefoon of stb box is grotendeels gelijke procedure. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Mimisiku:

VTi komt standaard met een skin die veel OpenPli mensen niet mooi vinden. 

 

 

Alsje de skin via setup-AtileHD eens verandert naar "black" en info bar mini gebruikt ziet ie er al veel beter uit

aangepast door carlo666
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met die 'knutsel' skins in het verleden alleen maar ellende meegemaakt. En dan heb ik niets een rits aan Plugins geïnstalleerd. De standaard skin werkt tenminste stabiel. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...