swa Geplaatst: 1 mei 2018 Geplaatst: 1 mei 2018 vroeger had ik cccam en kon je met cccam info zo kijken of je een update had gekregen. zo is er ook de oscam info maar als je voor kaartinfo kiest geeft die gebruik een cccam. dus hoe kan ik weten of mijn kaart een update heeft gekregen mvg
dvbs Geplaatst: 1 mei 2018 Geplaatst: 1 mei 2018 Dag Swa, Of je installeert de plugin: Oscam Status View, Of je kijkt via de webif van Oscam. Als je daar kiest voor Status en reader en je beweegt de muis over entitlements, dan zie je de geldigheidsdatum. 1 Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
swa Geplaatst: 1 mei 2018 Auteur Geplaatst: 1 mei 2018 2 uur geleden zei dvbs: Dag Swa, Of je installeert de plugin: Oscam Status View, Of je kijkt via de webif van Oscam. Als je daar kiest voor Status en reader en je beweegt de muis over entitlements, dan zie je de geldigheidsdatum. ok bedankt zit nu in de webif bij extra staat er oscam webinterface als ik daar op druk krijg ik deze pagina is niet gevonden mvg swa
dvbs Geplaatst: 2 mei 2018 Geplaatst: 2 mei 2018 (aangepast) Dag Swa, Zou het kunnen dat je nog geen poort hebt toegewezen aan de Oscam-webif? Voeg anders dit even toe aan oscam.conf: [webif] httpport = 8081 En log (bij een werkende Oscam) rechtstreeks in als: jouwboxip:8081 alternatief: even googelen op OSCam Status Viewer rc 0.71 (althans dat werkt op een OE2.0 van Dream/geen idee waarmee jij werkt) Succes. 2 mei 2018 aangepast door dvbs vervollediging Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen