Ga naar inhoud

AFN opnemen via de ether AUB?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien niet helemaal de goede plek voor deze vraag, maar misschien wil iemand mij helpen.<p>Ik zou erg graag eens een videoband willen met een avond AFN TV erop. Deze legerzender is in de omgeving van Brunssum te ontvangen maar ook in Vlaanderen. Het zendt uit in NTSC. Misschien heeft er iemand de mogelijkheid om in NTSC op te nemen en wil mij graag helpen aan een willekeurige TV avond met AFN erop? Een rare vraag misschien,..maar ik ben een echte freak en sinds ze uit Soesterberg weg zijn mis ik dat typische sfeertje van deze zender.

Geplaatst:

Met onze video's in nederland kun je volgens mij geen ntsc opnemen wel secam of pal, ik mis afn soesterberg ook, ik heb een multinorm tv, en kon hem in AMERSFOORT beregoed ontvangen(k80)omdat deze zender in wijde omtrek bekeken moet worden door militairen van de basis.

Geplaatst:

Sommige freaks hebben ook NTSC recorders maar ze zijn er erg weinig. Misschien is er iemand die speciaal een NTSC video recorder heeft om AFN op te nemen. In Zeist was hij ook goed te ontvangen op kanaal 80 en later 24. Helaas lukt het niet meer via de sateliet. maar misschien weet iemand iets?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.