Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik had eerder ook gebericht over probleem met hotbird als pikachu alleen kan niet inloggen vandaar nieuw aangemaakt ik heb de schotel verplaats het was goed had zo 60% signaal ontvangst op hotbird maar nu in paar maanden later heb nu een signaal van 8% hoe kan dit? en zijn er andere satelieten die ik in plaats van hotbird kan vervangen astra 3 heeft dat genoeg fta zenders? liefst engels of nl zenders aangezien idee heb een boom blokeert singaal als iemand me hierbij kan helpen zou fijn zijn astra 1 en 2 zijn stabiel astra 1 74% astra 2 86% 

• Moderator
Geplaatst:
1 uur geleden zei Raichu:

ik heb de schotel verplaats het was goed had zo 60% signaal ontvangst op hotbird

maar nu in paar maanden later heb nu een signaal van 8% hoe kan dit?

idee heb een boom blokeert singaal

Blaadjes aan de bomen die het signaal blokkeren?

Eind oktober heb je weer beeld, anders de schotel verplaatsen voor onbelemmerd zicht richting satelliet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

bomen leveren schaduw 🤪

dus ook bij een bepaalde uitrichtingen kan er een vette signaal schaduw op de schotel vallen als er voor BOMEN staan

een verdieping hoger plaatsen kan helpen 

hier zie je een voorbeeld waar de boom al signaal blokeert

192Oostdishpoint.jpg

aangepast door Tonskidutch

The Beat Is Rhythm

Club des Belugas

• Moderator
Geplaatst:

Niet alleen de bomen, ook de basiliek staat in de weg!

Daar helpt zelfs een verdieping hoger zetten niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Het met leien gedekte dak reikt tot ruim 29 m hoogte; de torenspitsen met kruizen tot bijna 40 m

klopt ceesv

maar die is juist ernaast

maar vergis je niet, de eerste boom is ook 25meter hoog

als ik die 3,5 m verdiepingshoogte naar boven ga, is het ongeveer net boven de bomen (zie laatste afbeelding)

IMG_3087.JPG

IMG_3087_LI.jpg

IMG_3087_LI_(2).jpg

aangepast door Tonskidutch
aanvulling

The Beat Is Rhythm

Club des Belugas

Geplaatst:

nog een verdieping hoger?

:)

nee het houdt een keer op

heb de buur drie huizen verder al enthousiast gekregen, is enkel 50 meter coax

dus net zoveel als in Amsterdam

The Beat Is Rhythm

Club des Belugas

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen