Raichu Geplaatst: 7 mei 2018 Geplaatst: 7 mei 2018 ik had eerder ook gebericht over probleem met hotbird als pikachu alleen kan niet inloggen vandaar nieuw aangemaakt ik heb de schotel verplaats het was goed had zo 60% signaal ontvangst op hotbird maar nu in paar maanden later heb nu een signaal van 8% hoe kan dit? en zijn er andere satelieten die ik in plaats van hotbird kan vervangen astra 3 heeft dat genoeg fta zenders? liefst engels of nl zenders aangezien idee heb een boom blokeert singaal als iemand me hierbij kan helpen zou fijn zijn astra 1 en 2 zijn stabiel astra 1 74% astra 2 86%
Moderator ceesv Geplaatst: 7 mei 2018 Moderator Geplaatst: 7 mei 2018 1 uur geleden zei Raichu: ik heb de schotel verplaats het was goed had zo 60% signaal ontvangst op hotbird maar nu in paar maanden later heb nu een signaal van 8% hoe kan dit? idee heb een boom blokeert singaal Blaadjes aan de bomen die het signaal blokkeren? Eind oktober heb je weer beeld, anders de schotel verplaatsen voor onbelemmerd zicht richting satelliet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 8 mei 2018 Geplaatst: 8 mei 2018 (aangepast) bomen leveren schaduw 🤪 dus ook bij een bepaalde uitrichtingen kan er een vette signaal schaduw op de schotel vallen als er voor BOMEN staan een verdieping hoger plaatsen kan helpen hier zie je een voorbeeld waar de boom al signaal blokeert 8 mei 2018 aangepast door Tonskidutch The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Moderator ceesv Geplaatst: 8 mei 2018 Moderator Geplaatst: 8 mei 2018 Niet alleen de bomen, ook de basiliek staat in de weg! Daar helpt zelfs een verdieping hoger zetten niet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 8 mei 2018 Geplaatst: 8 mei 2018 (aangepast) Het met leien gedekte dak reikt tot ruim 29 m hoogte; de torenspitsen met kruizen tot bijna 40 m klopt ceesv maar die is juist ernaast maar vergis je niet, de eerste boom is ook 25meter hoog als ik die 3,5 m verdiepingshoogte naar boven ga, is het ongeveer net boven de bomen (zie laatste afbeelding) 8 mei 2018 aangepast door Tonskidutch aanvulling The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Mojo Geplaatst: 8 mei 2018 Geplaatst: 8 mei 2018 En dan hopen dat ze niet hoger groeien You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 8 mei 2018 Geplaatst: 8 mei 2018 nog een verdieping hoger? nee het houdt een keer op heb de buur drie huizen verder al enthousiast gekregen, is enkel 50 meter coax dus net zoveel als in Amsterdam The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen