Ga naar inhoud


vochtdicht sealen van elektrische verbindingen


boudeman

Aanbevolen berichten

Ik heb wat soldeerverbindingen (230 V) gelegd in een klein doosje dat buiten in weer en wind moet staan. Dit doosje wil ik volgieten met iets, zodat de verbindingen vochtvrij blijven.

Ik heb een poging gedaan met acrylaatkit. Echter, deze kit vertoont enige geleiding (zelfs de aardlekschakelaar sprak hierop aan).

Wie heeft suggesties voor een bruikbare kit of hars, die niet geleidt?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Barnicol gietmof.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Barnicol heeft inderdaad ook best goede hars, mocht je 3M zoeken, beter zoeken op 3M 8882 - Giethars 8882C

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krimpkous met lijm gebruiken... Maar dat vereist dat de verbindingen opnieuw moeten worden gemaakt.

Als je wilt gieten kan ik mij aansluiten bij de scotchcast aanbevelingen. Ik heb dat in een ver verleden gebruikt voor "lasdozen" die tot 1500m diepte de zee ingingen... En als er ergens lucht zat in die lasdoos, dan zat daar gegarandeerd water in op 1500m.. 😉

aangepast door Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik neem aan condenswater?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vulcaniseer tape van 3M , de pro's gebruiken dit ook voor connectors aan je wok

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...