Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

We zoeken een vervang plug. Helaas kennen we de Nederlandse naam niet ervan, en dat is dan moeilijk googelen.

Klinkt misschien gek, maar met ons taaltje van bachten de kupe (België) loop je niet ver.

Wie kent de Nederlandse mooie benaming voor deze plug, zodat we deze kunnen zoeken.

Geen links naar winkels a.u.b., let op de regels.

dank.

welke plug.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst: (aangepast)

Ik vermoed dat het een 8-pins ATX voedingsplug is. Deze zitten ook aan verreweg de meeste PC voedingen met een wattage van doorgaans minimaal 600W. De plug op de PC voeding is dan doorgaans specifiek bedoeld voor de CPU.

aangepast door drMacFaulty

- ODROID-XU4 Server (TVHeadend v4.2.x (daily stable build), 4x Technisat SkyStar USB HD, Debian Jessie).

- FRITZ!Box (freetz) (OSCam v1.20-unstable latest met Argolis TripleReader+ voor uitgifte aan ODROID).

- Raspberry Pi 2B Client achter LCD TV (LibreElec v8.x, Kodi 17.x), iDevices (TvhClient App).

-- Triax 64cm, CanalDigitaal Quad Triple LNB, kabellengte 45m.

Geplaatst:
38 minuten geleden zei drMacFaulty:

Ik vermoed dat het een 8-pins ATX voedingsplug is. Deze zitten ook aan verreweg de meeste PC voedingen met een wattage van doorgaans minimaal 600W. De plug op de PC voeding is dan doorgaans specifiek bedoeld voor de CPU.

Het is de plug voor de besturing voor een alden schotel.

Bedankt, ga ik zoeken. Welk gereedschap heb je nodig om zelf deze plug te monteren?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Voor het monteren zijn er twee opties:

- Een reeds bekabelde stekker, hierbij hoeft alleen gesoldeerd te worden (soldeerbout, tin en krimpkous voor afwerking).

- Zelf persen, dus een kale stekker en losse contacten waar de draad op geperst moet worden (losse stekker, stekker krimpcontacten en krimptang).

Doorgaans wordt er voor de soldeeroptie gekozen, aangezien deze het goedkoopste is. Mocht u zelf al een krimptang hebben, zou u het ook kunnen overwegen om het volgens methode twee te doen.

- ODROID-XU4 Server (TVHeadend v4.2.x (daily stable build), 4x Technisat SkyStar USB HD, Debian Jessie).

- FRITZ!Box (freetz) (OSCam v1.20-unstable latest met Argolis TripleReader+ voor uitgifte aan ODROID).

- Raspberry Pi 2B Client achter LCD TV (LibreElec v8.x, Kodi 17.x), iDevices (TvhClient App).

-- Triax 64cm, CanalDigitaal Quad Triple LNB, kabellengte 45m.

Geplaatst:

Dank, maar de losse versie, heb ik helaas nog niet gevonden, als ik zoek met de benaming dat steve me gaf.

Ik vind genoeg verloopkabel van de ene naar de andere plug.

Het is niet voor mij, ik heb geen mobilhome. Maar ik hoorde vandaag, dat er speling op de schotel buiten zit. Het beeld sloeg voortdurend weg.

Ik weet niet of zoiets zelf te herstellen is, of beter door vaklui?

Indien nodig, open ik een nieuw topic.

Geplaatst:

Hoe kan je nou zo'n flut foto posten? Ik herken er niet eens een plug in!

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Het is een Molex plug, en daar bestaan er tig van..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:
Op 11-5-2018 om 23:47 zei Psychosammie:

Hoe kan je nou zo'n flut foto posten? Ik herken er niet eens een plug in!

Ik geef toe, dat deze foto niet scherp is.

het is genomen met een minderwaardige smartphone, terwijl degene die de plug vast had, deze continu bewoog.

ik ben nu ook geen top fotograaf. En als alles snel moet gebeuren, heb je dit resultaat.

geen idee of dropbox iets verkeerd doet met je fotos, maar ik denk het niet.

maar zo slecht kan hij niet zijn, er zijn er toch die hem erkennen, en das het bijzonderste.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...