Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 uur geleden zei iemand:

EH0 betekent te lage netspanning. 

Controleer of er geen verbrande lasdoppen of stopcontacten zijn. 

citaat van klusidee-forum :rolleyes:

Las die ook, en er stond daar ook bij: probeer met minder kledij in de trommel.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ik heb de riem van de trommel gedaan en dan proberen starten: = EH0

Ik denk er aan om de elektrolytische condensatoren even uit te meten, als die verkleind zijn in waarde zal de µProc print ook een tev lage voedingsspanning hebben??? zie Vu+Duo

De machine stond op een 4voudig aansluitblokje met schakelaar en daarin een vaatwas, wasautomaat en microgolf...

Maar, als alleen de wasautomaat aan staat, kan da toch geen problemen opleveren?

Geplaatst:

Nee, zelfs niet als beiden tesamen aanstaan, op voorwaarde dat ze niet allebei hun verwarmingselement aansturen.

dit wel op voorwaarde, dat alles is gedaan zoals de regelmentering e.d. Voorziet.

ik ken plaatsen waar droogkas en wasmachine dezelfde kring heeft (16A), en is geen probleem dat beide aanstaan, als de wasmachine over zijn hoofdwas is.

of dergelijke situatie is aangeraden, laat ik over aan kenners van het vak. Ben nml al 26 jaar uit school en volg de regelmentering niet.

vraag wel altijd aan een erkend gerenomeerd bedrijf hoe en wat, als er elecktriciteit moet worden aangelegd. Zij zijn continu bijgeschaafd hoe de huidige regelgeving is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

?,

hoe kan een wasautomaat een foutcode geven zonder dat de stekker er in zit? Of zit daar tegenwoordig een batterij in?

zou toch eens dat wcd ( laten) nakijken, of er geen draden loszitten, en ( laten) nakijken of er geen probleem is met die schakelaar.

Geplaatst: (aangepast)
22 uur geleden zei Jan Ambers:

De machine stond op een 4voudig aansluitblokje met schakelaar en daarin een vaatwas, wasautomaat en microgolf...

Maar, als alleen de wasautomaat aan staat, kan da toch geen problemen opleveren?

lijkt wel een studentenwoning ? B)

3 vermogenvreters op 1 verlengsnoer, is vragen om problemen ook al kan het theoretisch.

aangepast door iemand

gr. Erik

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...