sattv4iedereen Geplaatst: 14 mei 2018 Geplaatst: 14 mei 2018 (aangepast) Hi, was nog laat op, en zette de tv op de hdmi van een goedgekeurde tntsat ontvanger. die stond op TF-1, en er staat op de decoder “stop service”. andere zenders gaan wel nog. TF-1 via de kabel, gaf wel nog beeld. zijn er mogelijks programmas van TF-1 die vanwege auteursrechtelijke of andere reden niet via TNTsat getoond mogen worden? aub, kom niet met een link, naar een oscam topic die over tntsat gaat, waardoor het topic gesloten werd. het is met een officiele tntsat ontvanger merk optex, en oscam heeft hier niks van doen! wel lastig om te weten waar plaatsen. overige merken,lijkt me geen ontvanger probleem, softcam en ci, lijkt me niet, zenderlijsten ook niet. mijn excuses, mocht ik toch verkeerd geplaatst hebben misschien bij een volgende upgrade van de forumsoft o.i.d. Een rubriek overige satelliet tv aanbieders, net zoals nu al van de kabel. 14 mei 2018 aangepast door sattv4iedereen Opmerking toegevoegd nieuwe rubriek overige sateliet tv aanbieders. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
zeeteefje Geplaatst: 15 mei 2018 Geplaatst: 15 mei 2018 TNTSAT is juist gecodeerd om auteursrechtelijk beschermde werken toch via satelliet uit te kunnen zenden. Afgezien van de ruzie tussen Csat en TF1 heb ik nog nooit meegemaakt dat TF1 niet op Astra1 werd uitgezonden, wellicht was er gewoon een storing.
sattv4iedereen Geplaatst: 15 mei 2018 Auteur Geplaatst: 15 mei 2018 Vanmiddag nog zo. Een nieuwe scan, bracht tf-1 terug op het scherm. frequentie wijziging? Mijn oude sd tntsat ontvanger deed dit automatisch. Die mogelijk niet. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
zeeteefje Geplaatst: 15 mei 2018 Geplaatst: 15 mei 2018 Ik ben niks kwijt geweest, maar wellicht keek je nog naar een heel oude frequentie die eindelijk is uitgezet. Wel zat Cnews vanmorgen ineens op een nieuwe frequentie.
el renegade Geplaatst: 15 mei 2018 Geplaatst: 15 mei 2018 Net hetzelfde meegemaakt met een Thomson TNT receiver. Zwart beeld op tf1, Arte en nog een paar zenders. Via het menu nieuwe zenderlijst ingeladen en weer beeld.
Saterke Geplaatst: 15 mei 2018 Geplaatst: 15 mei 2018 Maar dat is dan eigenlijk goed nieuws want vanwege een dispuut tussen TNTSat en TF1-groep waren de zenders van TF1-groep niet meer via TNTSat te zien... Dus als jullie ze nu opnieuw kunnen ontvangen op een goedgekeurde TNTSat-ontvanger, mogen we veronderstellen dat het dispuut over is en ze opnieuw een akkoord hebben bereikt. Daarover heb ik echter in de media nog niets gelezen... Zie vroeger artikel over het dispuut: https://www.satellitemagazine.com/satellietnieuws/doorgifte-franse-tf1-bij-telesat-niet-in-gevaar/ Groeten, Saterke
el renegade Geplaatst: 15 mei 2018 Geplaatst: 15 mei 2018 Dat TF1 etc geen beeld gaf door het dispuut duurde maar een paar dagen. In het beeld kwam toen gecodeerd melding. Nu gaven een aantal zenders zoals tf1 een zwart beeld, ik dacht in eerste instantie dat het weer uitgeschakeld was maar na een nieuwe scan deed alles het weer.
steventje Geplaatst: 5 juni 2018 Geplaatst: 5 juni 2018 Ik zie alle Franse TF1 tem France 5 op Eutelsat FTA (via multistream ontvanger) 1 Multytenne Twin
sattv4iedereen Geplaatst: 5 juni 2018 Auteur Geplaatst: 5 juni 2018 Op 15 mei was het al in orde. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Geplaatst: 6 juni 2018 Geplaatst: 6 juni 2018 welke andere bedoel je...? https://nl.kingofsat.net/find.php?question=TF-1 Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
MySat Geplaatst: 30 juni 2018 Geplaatst: 30 juni 2018 Hier het zelfde... In mijn Bouquette stond TF1 maar die werkte niet (op dat moment). Rescan en voila een TF1 erbij die wel werkte. Die heb ik toen maar op de oude positie in de settingslijst gezet. Natuurlijk verder niet onderzocht wat dit was... Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen