Ga naar inhoud


Vraag om tweedehands overzichtelijk te maken


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Dag moderator, administrator,

ik heb de twedehands rubriek even doorbladerd, en ik heb een vraag, sugestie.

is het niet mogelijk, om iets te tonen aan het hoofd van het onderwerp, zodat je meteen ziet of het aangeboden artikel al of niet verkocht is?

ik heb veel advertenties bekeken, die eindigen met verkocht.

het zou handig zijn, mocht je meteen zien of het artikkel al verkocht is of niet.

dit is enkel een vraag sugestie, ik weet niet of zoiets mogelijk is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden zei sattv4iedereen:

Dag moderator, administrator,

ik heb de twedehands rubriek even doorbladerd, en ik heb een vraag, sugestie.

is het niet mogelijk, om iets te tonen aan het hoofd van het onderwerp, zodat je meteen ziet of het aangeboden artikel al of niet verkocht is?

ik heb veel advertenties bekeken, die eindigen met verkocht.

het zou handig zijn, mocht je meteen zien of het artikkel al verkocht is of niet.

dit is enkel een vraag sugestie, ik weet niet of zoiets mogelijk is.

Door er een slotje op te zetten. Eventueel door de topic starter zelf te (laten) doen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier sluit ik mij deels bij aan.

Wat mij betreft hoeft de advertentie niet verwijderd te worden, als er naar duidelijk met één oogopslag zichtbaar is dat het product verkocht is.

 

 

aangepast door Jürgen

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Voor zover ik kan zien, kan ik de groep leden niet per forum andere rechten geven. Ik kan dus o.a. niet instellen dat leden alleen in het 2ehands forum zelf hun berichten mogen sluiten.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Michel:

Voor zover ik kan zien, kan ik de groep leden niet per forum andere rechten geven. Ik kan dus o.a. niet instellen dat leden alleen in het 2ehands forum zelf hun berichten mogen sluiten.

 

Mvg,

 

Michel

OK, Dan zal het dus volgens "orde en tucht" moeten gebeuren B). Topic starter geeft aan dat het topic gesloten kan worden en admin gooit er een slot op.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de krant staat een advertentie er enkel hoe lang de adverteerder dat heeft aangegeven, als het artikel wordt verkocht komt na een melding de advertentie niet meer terug, daarom koop ik nog altijd 2e hands via het ouderwetse papier in plaats van moeite te doen voor de al verkochte artikelen online en een verkoper die zeer traag reageert. Google maar eens rond hoeveel troep er nog rond hangt op het internet wat zelfs al jaren niet meer van toepassing is, dit heet internet vervuiling. Of er staat met dikke vette letters VERKOCHT  of het bericht wordt gewist, beiden zijn in mijn ogen goed genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
11 minuten geleden zei Mojo:

Topic starter geeft aan dat het topic gesloten kan worden en admin gooit er een slot op.

Topic starter geeft aan dat het product verkocht is.

Een slot is dan niet nodig.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei ceesv:

Topic starter geeft aan dat het product verkocht is.

Een slot is dan niet nodig.

Een slot is zichtbaar in het overzichtsscherm. Dus als je iets zoekt en je ziet het slotje dan hoef je het topic niet te openen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar de admin en mods doen hier alles uit hobby en vrije tijd, en ik vrees op alle verkochte items een slotje plaatsen?

wanneer moeten die dan slapen?

jammer dat je na verloop je bericht niet meer kan editeren en naast de titel kan zetten verkocht.

bestaat er geen optie zoals verkoopsites, dat je advertentie automatisch na een tijd verdwijnt?

het e.e.a., moet wel nog betaalbaar blijven.

anders zouden we een nog een error 404 page not found kunnen zien, en dat willen we liever niet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor iemand ie een bepaald object zoekt zijn advertenties waarvan het betreffende voorwerp al verkocht is ook van belang.

Je kan je dan oriënteren over de gangbare waarde.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • Moderator

Goed, ik heb even alle 17 pagina's doorgespit en alle topics doorgenomen en alles wat verkocht is heeft nu een slotje gekregen.

  • Bedankt 1

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...