Cajudos Geplaatst: 16 mei 2018 Geplaatst: 16 mei 2018 Hallo, ik hoop mijn schotel Visiosat Big Bisat zeer binnenkort te plaatsen maar moet bij mij 2 hoog zijn om op het platte dak te komen maar zit zonder ladder en iedereen die ik ken heeft er geen. Woon zeer dicht nabij Antwerpen. Kan iemand helpen tegen vergoeding natuurlijk ??
Mojo Geplaatst: 16 mei 2018 Geplaatst: 16 mei 2018 En als je van het dak af valt dan lig je beneden meteen op de juiste plek You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 16 mei 2018 Moderator Geplaatst: 16 mei 2018 Voor een broodjeswinkel? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 16 mei 2018 Geplaatst: 16 mei 2018 Ik schat dat het dak toch wel 8,8 meter hoog is. Dan moet je toch een driedelige reform ladder hebben van 3x16 sporten. Die kun je ook huren.
Moderator ceesv Geplaatst: 16 mei 2018 Moderator Geplaatst: 16 mei 2018 Volgens de Arbo wet mag je geen ladders gebruiken boven de 7,5 meter. de ladder dient ten minste 1 meter boven de dakrand uit te steken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 16 mei 2018 Geplaatst: 16 mei 2018 (aangepast) Als je voor jezelf bezig bent, hoef je je niet aan de Arbo regels te houden. Ik heb al rekening gehouden dat de ladder minimaal 120cm boven het dak uit steekt want 1 meter vind ik zelf te weinig. De werkhoogte die ze bij een ladder opgeven is niet de hoogte waar de ladder tegen de muur staat maar hoger omdat je met je armen een stuk boven de ladder uit kunt komen. Reformladders zijn te koop en te huur tot 3x22 sporten waarbij de werkhoogte 14,25 meter is. Zie bijgaand een ladder van 3x 15 sports. 16 mei 2018 aangepast door Sprietje
Mojo Geplaatst: 16 mei 2018 Geplaatst: 16 mei 2018 1 uur geleden zei ceesv: Voor een broodjeswinkel? Nou ik denk meer naast de broodjeswinkel. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Cajudos Geplaatst: 16 mei 2018 Auteur Geplaatst: 16 mei 2018 (aangepast) Er zijn mogelijkheden om naast het gebouw een ladder te plaatsen want links ligt er een klein weggetje en rechts een klein pleintje. Niet te zien op de foto. Dus aan de voorkant hoeft niet. Ik weet dat ik een ladder zou kunnen huren maar mijn auto kan zoiets niet meenemen en leveren doen ze niet. Maar ik blijf zoeken naar een oplossing maar ik hoop dat hier iemand ideeen heeft of kan helpen. 😴 Trouwens , hier nemen ze de Arbowetten niet zo nauw....het is Belgie 😜 16 mei 2018 aangepast door Cajudos
a33 Geplaatst: 17 mei 2018 Geplaatst: 17 mei 2018 En er is geen balkon aan de achterkant? En je kan niet via het dak van één van de buren, die wellicht makkelijker op hun dak kunnen geraken? (Ik denk maar even hardop...) Groet, A33 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 mei 2018 Moderator Geplaatst: 17 mei 2018 14 uur geleden zei Sprietje: Als je voor jezelf bezig bent, hoef je je niet aan de Arbo regels te houden. Dan zal TS zelf op die ladder moeten klimmen. Iemand die TS prive komt helpen en dan een zwaar ongeval krijgt is een groot drama voor alle betrokkenen. Ik heb zelf in masten geklommen van 30 meter, met een vast bevestigde ladder op de mast, maar dat was altijd in harnas met valbeveiliging op de ladder. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
jeevanhoof Geplaatst: 17 mei 2018 Geplaatst: 17 mei 2018 En zelfs als vriendendienst een ladder uitlenen, waar dan iets mee gebeurd, kan je zwaar in de problemen brengen. Niet zozeer daar de vriend, maar wel door de verzekering van de vriend. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Sprietje Geplaatst: 17 mei 2018 Geplaatst: 17 mei 2018 Ja en een compleet gemonteerde en afgestelde schotel met de ladder het dak op dragen is één, maar er zal toch ook een tegelstatief op het dak geplaatst moeten worden. Draag je die 4 of 8 tegels van 40x60cm ook met de ladder omhoog?
sattv4iedereen Geplaatst: 17 mei 2018 Geplaatst: 17 mei 2018 Is zoiets niet veiliger voor t.s., ook te huur heb ik gezien in google. Kan tot 10 meter hoog. kost misschien wat, maar zoals sprietje schrijft, met schotel en etc., tegen de vlakte gaan, kan je heel wat narigheid hebben. wat als je maandenlang werkonbekwaam bent, of een blijvend rugletsel hebt? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Moderator ceesv Geplaatst: 17 mei 2018 Moderator Geplaatst: 17 mei 2018 Dat model is voor gebruik in hallen met een vlakke ondergrond. Voor buiten zijn ze niet toegestaan, sterker nog, bij een geringe scheefstand gaat die niet eens omhoog. Of een stijger bouwen, of een hoogwerker voor buiten huren. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 17 mei 2018 Geplaatst: 17 mei 2018 Dit is een hoogwerker die je wel kunt gebruiken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen