Ventura Geplaatst: 18 mei 2018 Geplaatst: 18 mei 2018 Voor schaarliften en hoogte werkers dient men wel een certificaat te hebben. Verhuur bedrijven zoals Boels vragen er na. Misschien is een verhuis lift een optie.
Sprietje Geplaatst: 18 mei 2018 Geplaatst: 18 mei 2018 (aangepast) Beste Cajudos Je schrijft:Er zijn mogelijkheden om naast het gebouw een ladder te plaatsen want links ligt er een klein weggetje en rechts een klein pleintje. Een weggetje? De oprit van de brandweerkazerne! Kun je die mannen niet vragen de spullen zoals de schotel, het tegelstatief en de tegels even op dak te leggen. Dan heb je dat vast voor elkaar. Tja en een ladder op de toegangsweg van de brandweerkazerne te zetten, lijkt me ook niet zo handig. Als die mannen uit moeten rukken, moet de weg vrij zijn. En ladders? Wie heeft nog betere spullen dan de brandweer, ik denk niemand. Ga eens met die mensen praten. Je moet natuurlijk niet met lege handen aan komen. 18 mei 2018 aangepast door Sprietje
beeheap Geplaatst: 18 mei 2018 Geplaatst: 18 mei 2018 Ik ben nog geeneen dak tegen gekomen waar je niet van binnenuit op kunt komen. Er staan schoorstenen op die onderhouden moeten worden en ook het dak zelf (meestal teerplaten met grint erop) moet om de zoveel jaar vernieuwd worden. Het lijkt mij stug dat het hier niet kan.
Sprietje Geplaatst: 18 mei 2018 Geplaatst: 18 mei 2018 (aangepast) Op het pand van de broodjeszaak staan alleen maar 3 schoorstenen. Op het pand er naast zit wel een dakluik. Zo de zien ligt er op het pand van de broodjeszaak net nieuw dakleer op. Als je daar de schotel op gaat plaatsen, dan kan hij er voorlopig nog heel veel jaren staan. 18 mei 2018 aangepast door Sprietje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen