Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik was van plan mij de HD51 aan te schaffen.

Nu lees ik op de mutant site dat er in juli de hd60 op de markt komt ...

Blijkbaar een combinatie android/enigma ontvanger. Ik vind juist een minpuntje aan de hd51 dat 'm geen netflix aan boord heeft, misschien wordt de hd60 wel the best of both worlds...

Weet iemand hier al iets mee over , wat de specs gaan zijn bvb...

Geplaatst:

Ik hoop dat ze nu een keer wat aan de slechte signaalwaardes doen.. Vooral op zwakke tp's.. Bijvoorbeeld, Een Amiko ontvanger en een Mutant ontvanger, zelfde schotel zelfde kabel en zelfde lnb, kijk je naar de beste ontvangst op een tp is op de ene boven 90% en bij de mutant maar 60% of bij een zwakke tp, is de signaal bijvoorbeel op de Amiko 50% en op de Mutant maar 20%.. Ik vindt persoonlijke te verschil erg veel. Dat is tot nu toe de enige nadeel van Mutant (helaas)!

Geplaatst: (aangepast)

Je bedoelt denk ik positief omdat het de werkelijke waardes weergeeft en zodoende op zwakkere TP's de schotel veel beter kan uitrichten.

Amiko ontvangst is trouwens bij mij matig hiermee ontvang ik niet de moeilijke transponders op astra3 wat wel goed werkt met de HD51.

aangepast door LINKEY

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

• 5 maanden later...
Geplaatst:
  • HD60 4K DVB-S2X Quadcore 1.6Ghz with Transcoding H.265
  • ARM Cortex A53 (ARMv7)
  • Quadcore 15K DMIPS (4x 1.6Ghz)
  • DDR4-1GB
  • 8GB eMMC Flash
  • Transcoding (H.264 or H.265)
  • 4K@60 fps 10-bit Decoding
  • Picture in Picture ( 4K )
  • HDMI 2.0a
  • High Dynamic Range ( HDR/HDR10 )
  • AV Plug ( CVBS/ R-L Audio )
  • IR Extender ( InfraRed Remote Eye )
  • USB 3.0
  • USB 2.0
  • SD-cardreader ( Flash Extender)
  • 10/100Mbit Ethernet
  • 7segment 4digit Display
  • DVB-S2x tuner with fast Hardware Blindscan
  • Linux OS
  • Advanced Hiplayer for Kodi and Enigma2
  • QT Stalker, Ministra, HbbTV
  • Multiboot
  • USB boot (restore in every situation the box by USB) OpenGL ES 2.0/1.1 GPU Mali 450

Adviesprijs € 169,-

HD60.png

Geplaatst:

Zolang ze die idiote batterij/security board beveiliging gebruiken komt er bij mij geen Mjoetant in huis!! Ze zijn ook niet voor niets zo goedkoop...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:

@ Mimisiku

Weet je dat wel zeker dat er een batterij/security in de Mutant zit ( ik heb het niet over oudere modellen ) zelf heb ik de 51HD en kan mij niet herinneren dat ik tijdens het inbouwen van de harde schijf een Cr 2032 of zeg maar C mos achtige batterij heb gezien.

Destijds bij de Dreamboxjes was het een issue gezien de vele chinese clones.  Ik kan mij niet voorstellen dat je een Mutant o.i.d.wilt clonen  gezien de reeds lage investering ervan.

graag even een onderbouwing waar jij deze info dan vandaan hebt betreft de batterij/security ik kan er namelijk echt niets over vinden bij de Mutant HD 51

Geplaatst:
Op 24-11-2018 om 16:53 zei Mimisiku:

Zolang ze die idiote batterij/security board beveiliging gebruiken komt er bij mij geen Mjoetant in huis!! Ze zijn ook niet voor niets zo goedkoop...

Ik vind wat je hier schrijft slaat nergens op. Ik heb 2 Mutants in gebruik ze zijn beide heel goed in gebruik. Ik zou zeggen wacht maar eerst een test af en kijk daarnaar voor dat je een mening geeft over iets wat nog moet komen.

• Like 1
Op 24-11-2018 om 16:53 zei Mimisiku:

De Mutant die jij afkraakt he is een van de stabielste satellietontvanger die er is en ook een eentje die echt alles kan afspelen!!  Ga maar eerst deze boxen eens testen voordat je bullshit uitkraamd!!! Ik gebruik deze boxen al jaren niet eens keer meegemaakt dat die niet goed werkte en zijn opdracht niet goed uitvoerde!!! Moet eerlijk toegeven ik heb aan de instellingen geknoeid en mijn box eens goed onstabiel gemaakt en na een herinstallatie werkt alles weer zoals het werken moet! Iedere dag is er nog steeds image-upgrade beschikbaar kun je na gaan vanaf 2014 al zijn er elke dag updates beschrikbaar!! Dus wat zeur jij nou dan!! Ga eerst wat uittesten voordat je onzin uitkraamd!!!!!!!!

aangepast door RickBrouwer

Mutant HD2400 is de enige box met een batterij security.

De Mutant HD60 adviesprijs is 119 euro ipv 169 euro ;)

Trouwens android8 image zal pas begin 2019 komen.

aangepast door LINKEY
  • Like 1

indd is de mutant een goedkoop maar een superstabiele ontvanger

heb er hier meerdere staan o.a vu solo2 en vu duo2 maar gebruik de mutant hd51 95% van mijn tv kijken ,en hij werkt supersnel en nooit een probleem ermee

aangepast door blackeyes
  • Like 1
  • Bedankt 1

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Geplaatst:

Zal deze ontvanger 4:2:2 Feeds kunnen weergeven?🙄

Geplaatst:

@ Linkey je hebt volgens mij helemaal gelijk zoals ik al zei tijdens het inbouwen van de HDD heb ik nergens een security/board beveiliging gezien zie ook het "plaatje" en achter de display zal ie niet zitten toch?

post-42282-0-73096300-1472994445.jpg

Geplaatst:
Op 26-11-2018 om 15:08 zei patje7of9:

Zal deze ontvanger 4:2:2 Feeds kunnen weergeven?🙄

Alleen met de kodi native player kan je yuv4:2:2 feeds afspelen.

De originele Hiplayer en dus in enigma2 kan geen yuv4:2:2

Kodi is toch echt achterhaald, er zijn betere alternatieven beschikbaar. Tevens werkt Kodi niet stabiel op diverse "images" bij mij in het verleden regelmatig vastlopers met meerdere "images" . Niet de moeite waard Kodi te installeren TS media zelfde laken een pak deze maakt regelmatig een image onstabiel.

aangepast door ton68

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...