Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een Satelliet ontvanger zal nooit een volwaardige Media Player worden, daarom staat hier een Eminent met Kodi te draaien, en dat werk als een lier, Yeah .

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst: (aangepast)
14 uur geleden zei ton68:

Kodi is toch echt achterhaald, er zijn betere alternatieven beschikbaar. Tevens werkt Kodi niet stabiel op diverse "images" bij mij in het verleden regelmatig vastlopers met meerdere "images" . Niet de moeite waard Kodi te installeren TS media zelfde laken een pak deze maakt regelmatig een image onstabiel.

Welke "alternatieven"bedoel je? Hoe heten die?

aangepast door putemmer
Geplaatst:
Op 24-11-2018 om 16:53 zei Mimisiku:

Zolang ze die idiote batterij/security board beveiliging gebruiken komt er bij mij geen Mjoetant in huis!! Ze zijn ook niet voor niets zo goedkoop...

@ Mimisuku al gevonden of dit nou wel of niet zo is? Ik vindt het jammer als mensen dingen gaan schrijven op een forum die niet zijn onderbouwd. Een geïnteresseerd forum lid zou nu de Mutant zomaar "links" kunnen laten liggen lijk mij niet het idee van een forum. Misschien bedoel jij andere (oudere Mutants) maar je reageert op de tread van de nieuwe HD 60.

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb een Mutant HD2400,maar geen enkel probleem met deze batterij.

Deze was niet goedkoop,maar mogelijk is hij dat nu wel,want deze is van Juni 2016.

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Geplaatst:

Heeft iemand al ooit een probleem gehad met die batterij? Batterijen kunnen heel lang meegaan doel van deze batterij is toch om vervalsingen tegen te gaan. Misschien gaat zo'n batterij  wel 20 jaar mee. Als je hem niet van die plaats weghaalt is er toch niets aan de hand.

Geplaatst:

@ Satneef & maja

Je hoeft ook geen probleem te hebben met deze batterij feit is wel dat deze een keer leeg zal raken, dat is wat Mimisiku bedoelt met zijn opmerking dan kun je in theorie niets meer met de box (tenzij je voortijdig deze batterij vervangt) komt in de praktijk zelden voor want in veel pc's zit ook zo'n Cmos batterij waar je bijna nooit iemand over hoort. Je kunt niet zomaar deze batterij vervangen zonder e.e.a. te "overbruggen" hoe dat in de praktijk moet weet ik niet.

Wel jammer dat Mimisiku zich tot zover onthoudt van zijn gemaakte opmerking en hierbij mensen op een verkeerd spoor kan zetten zoals ik al eerder aan heb gegeven, want de HD 51 heeft volgens mij voor 99.9% deze batterij niet en ik vermoed dat de HD 60 deze ook niet heeft. Clones zijn er zover mij bekend niet bij "budget" satelliet ontvangers.

Geplaatst:

Ik heb rondgezocht met een zoekmachine,maar nergens een probleem gevonden.

Bovendien zit de batterij in een houder en kan waarschijnlijk worden vervangen,want het is een standaard computerbatterijtje. (Cmosbatterij)

@ton68 Overbruggen is gewoon een batterijtje solderen

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Geplaatst:

Mimisiku die lult gewoon uit zijn nek! Hij heeft zo te lezen aan zijn commentaar nooit een Mutant box gehad want als hij het zal hebben gehad dan had hij geweten hoe stabiel en goed het apparaat werkt. De Mutant hd2400 is niet de snelste maar wel 1 van de stabielste ontvangers die er bestaan!!! Ik ben het levende bewijs ervan ik gebruik de box al 4 jaar en ben er nog steeds erg tevreden mee en de elke dag uitkomende image-upgrades die bevestigen het ook dat dit een gewoon goede box is!!! Over de afstandsbediening vindt ik zelf ook tien keer niks maar goed je kan een andere afstandsbediening ervoor gebruiken dankzij de hdmi instellingen! Over de baterij ik gebruik nog de steeds de zelfde (orginale) batterij en het werkt gewoon zoals het werken moet, als het leeg kun je het gewoon via de smartphone stekker het opladen (Android toestelen) dus wtf!!!! Mja onze gast weet dat ik gelijk heb en durft daarvoor niet te reageren want hij weet dat ik gelijk heb!!!! Nogmaals Mutant boxen zijn gewoon een van de stabielste satellietontvangers en werken zoals ze moeten werken zolang je niet te veel aan de instellingen pielt maar dat heb je met alle Electronic apparatuur!!! Ik zeg niet dat deze box beter is dan andere merken, dat vergelijking doe ik niet zal ook niet doen, maar ik zeg wel test dit apparaat uit en kom erachter hoe het werkt!!!! <<< Mimisiku hopelijk hoor je wat ik zeg want dit boodschap is zeker voor jou bedoeld!!!!! 😡😡😠😠 >>

• Like 1
Geplaatst:

@ RickBrouwer,

Ik heb het hem ook al een paar keer gevraagd maar reactie blijft uit, toch jammer dat iemand zomaar meent wat te moeten schrijven zonder onderbouwing en ook hun ongelijk niet wil toegeven.

Feit is simpel Mutant HD 51 heeft geen back up batterij de enige reden hiervoor is om clones onbruikbaar te maken, want daarom plaatsen ze deze zogenaamde Cmos batterij, of hoe je hem ook wilt noemen. Dit weet ik al jaren ( Dreambox deed het met een soort van simcard die eenvoudig te omzeilen was o.a Ferrari cards enz. bij de clones)  Geen enkele ontvanger gebruikt deze techniek nog (zover mij bekend) en een waarschuwing dat de batterij bijna leeg is is nog grotere onzin want die waarschuwing krijg je echt niet. meestal is de ontvanger al verkocht c.q. "overleden" voordat de batterij het opgeeft.

Wel jammer dat Mimisiku deze onzin verkondigt zonder kennis te hebben of te nemen van de materie.

• Moderator
Geplaatst:

Er zijn op dit forum meldingen geweest van gebruikers dat de ontvanger onbruikbaar was, omdat de beveiliging / batterij de ontvanger vergrendelde.

De gebruikers waren daar niet blij mee.

Of en hoe dit bij nieuwe modellen zit weet ik niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

ceesv

leuk dat je een antwoord geeft maar dat voegt weinig toe als je het kennelijk ook niet weet. Waar staat dan dat gebruikers problemen hadden c.q. hebben? de HD 60 is nog niet eens overal te koop Lijkt me toch dat je iets wilt uitzoeken en niet zomaar wat gaat schrijven alleen om het schrijven.

• Moderator
Geplaatst:

ton68, die beveiliging tegen clones bij dit merk heeft gebruikers van dit merk ongewild de nodige problemen opgeleverd.

Ervaringen uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst, maar het is wel relevant om toekomstige gebruikers te informeren over het verleden van dit merk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...