Sprietje Geplaatst: 27 mei 2018 Geplaatst: 27 mei 2018 Op de site van Hama kwam ik een multifeed rail waarop ze hun Hama Lypsi 3D lnb's plaatsen. Ik ben nog nooit een rail tegen gekomen waar flink wat smalle lnb's op geplaatst kunnen worden met een klem van 23mm die strak tegen elkaar geplaatst kunnen worden zodat de koppen tegen elkaar geplaatst kunnen worden. Op de site van Hama is die rail nergens te vinden en ook via Google zie ik deze rail nergens te koop staan. Weet iemand het typenummer van deze rail? Is deze van Hama of misschien een ander merk? Ook is de Hama Lypsi 3D lnb de smalste lnb die ik ken met de breedte van de behuizing mee gerekend. Zowel bij 1, 2 of 4 aansluitingen is deze slechts 37mm rond. Daar komt nog bij dat het blad SAT Empfang deze lnb best goed uit de test komt.
Tonskidutch Geplaatst: 27 mei 2018 Geplaatst: 27 mei 2018 (aangepast) ja ziet er interessant uit en hoe is het in de praktijk? metingen en ervaringen? of is het alleen een hint van reclame bericht via google 27 mei 2018 aangepast door Tonskidutch The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Sprietje Geplaatst: 27 mei 2018 Auteur Geplaatst: 27 mei 2018 Tja Tonskidutch, metingen van smalle lnb's die vol zitten met regendruppels heb ik nog nooit gezien. Het wordt tijd dat dat eens een keer goed getest wordt. Daar ligt nog werk voor de vele Duitse Satellietmagazines. Dat de Hama lnb er niet slecht uit komt is leuk meegenomen maar het gaat toch vooral om de rail, de enigste die ik ooit gezien heb met klemmen van 23mm die tegen elkaar geplaatst kunnen worden en waarvan de klem zelf ook zeer smal is. Laat het materiaal nu eens 1,5mm dik zijn, dan is de buitenmaat van de klem slechts 26mm en dat is uniek. Ik vraag me ook af of de rail en de steunen van RVS zijn of verchroomd? Nu snel weer naar de F1 kijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen