Tonskidutch Geplaatst: 30 mei 2018 Delen Geplaatst: 30 mei 2018 het gaat over Jürgen zijn vraag en bedenkingen / overwegingen Rock And Roll Part Two The { Garry } Glitter Band Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 30 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2018 Nu dat ik a.h.v. de verschillende tips e.e.a. heb opgezocht kom ik uiteindelijk tot conclusie dat het vinden van de juiste passende receiver niet zo’n punt zal zijn maar het vinden van de passende staande luidsprekers. Hierbij levert de maximaal beschikbare breedte voor het plaatsen van de luidsprekers aan wederzijde van de TV het probleem op. Daarnaast speelt de keuze (smaak) van mijn vrouw geen onbelangrijke rol. Dus wij gaan ons eerst maar opnieuw beraden of wij de stap naar losse luidsprekers met een AV-Receiver nog wel willen. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luisteraar Geplaatst: 30 mei 2018 Delen Geplaatst: 30 mei 2018 (aangepast) Ik wil je enkel nog mijn persoonlijke ervaring geven Tegenwoordig komen nog maar zeer zenden filmen met dd 5.1 ze zenden uit in dd 5.1 paar is een opgeblazen stereo. Wij gebruiken de audio installatie nog maar zelden enkel bij muziek uitzendingen. 30 mei 2018 aangepast door luisteraar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 30 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2018 Jij mag jouw ervaring natuurlijk best delen maar die heeft nauwelijks betrekking op dit onderwerp. Erstens zoek ik geen 5.1 systeem maar 3.1 en verder weet ik niet hoe jij aan de wijsheid komt dat films nog nauwelijks meer in 5.1 worden uitgezonden. Bijna alle Netflix series / films worden in 5.1 uitgezonden. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tripleboy Geplaatst: 30 mei 2018 Delen Geplaatst: 30 mei 2018 Dat klopt, maar blijkbaar heeft onze Luisteraar een paar zaken niet goed begrepen, overigens is op Blu Ray ook de originele Soundtrack aanwezig in https://en.wikipedia.org/wiki/DTS-HD_Master_Audio of https://en.wikipedia.org/wiki/Dolby_TrueHD en dan komt de Reciever om de hoek kijken voor deze sublieme ervaring. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ReneBee Geplaatst: 30 mei 2018 Delen Geplaatst: 30 mei 2018 (aangepast) @Jürgen: Ik heb een soortgelijke zoektocht ondernomen. Ik was op zoek naar een 2.1 met de mogelijkheden die jij ook zoekt. Nooit uitgekomen. Uiteindelijk een Marantz NR 1506 gekocht (Er zal zonder twijfel al weer een opvolger zijn) vanwege de maatvoering. In dat ding kun je aangeven welke speakers er zijn aangesloten. Hier betekent dat, dat er wat eindversterkers nutteloos zitten te wezen. Bij ons staan er twee Minx Min 22 melkpakken naast de TV en een Yamaha subwoofer er achter. René. 30 mei 2018 aangepast door ReneBee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 30 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2018 De Marantz 1506 schijnt nog steeds een prima receiver te zijn maar wij willen toch wel graag wat grotere boxen bij onze 55” UHD TV. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luisteraar Geplaatst: 30 mei 2018 Delen Geplaatst: 30 mei 2018 ik heb een bij elkaar geraapt systeem 5 waferdale boxen 200 watt perstuk audio range van 30hz dus subwofer niet nodig. versterker een jvc ik dacht 500 watt peak is niet belangrijk draai hem nooit open. sat ontvanger en cd player via hdmi aan tv. optische uitgang tv naar jvc optische uitgang sat ontvanger naar jvc optische uitgang cd player naar jvc op jvc kan ik de ingangen selecteren om juiste lipsync te houden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 30 mei 2018 Delen Geplaatst: 30 mei 2018 (aangepast) Pure waanzin Ultima 40 Mk2 er is ook een actieve voor bluetooth en netwerk net na uitpakken, dus nog een rommeltje de helft qua oppervlak van de ULTIMO4K receiver qua foottprint en toch 1,2 meter hoog neemt die weinig plaats in 30 mei 2018 aangepast door Tonskidutch info Rock And Roll Part Two The { Garry } Glitter Band Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 30 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2018 Ja, jij hebt daar inderdaad de ruimte voor. Bij ons moeten de 2 staande luidsprekers nog naast de TV, zie foto. Houd niet echt over. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luisteraar Geplaatst: 30 mei 2018 Delen Geplaatst: 30 mei 2018 (aangepast) oei oei dit is een probleem teveel meubels. de boxen kunnen ook aan het plafond 30 mei 2018 aangepast door luisteraar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Psychosammie Geplaatst: 30 mei 2018 Delen Geplaatst: 30 mei 2018 Ik zie links en rechts een kastje met overbodige frutsels. Probleem opgelost! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 30 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2018 Ha Ha, frutsels ben ik het er volledig mee eens maar overbodig wil ik niet beweren. Als ik dit zou beweren dan is de kans vrij groot dat ik op mijn 73e nog echtscheiding kan aanvragen...😂 MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Psychosammie Geplaatst: 30 mei 2018 Delen Geplaatst: 30 mei 2018 Vrouw ook de deur uit kan je voor een serieuze 11.2 installatie gaan :-) Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 30 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2018 Ja hoor en dan moet ikzelf koken....mij niet gezien...😉 MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen