mapi Geplaatst: 31 mei 2018 Geplaatst: 31 mei 2018 Kan ik zomaar elk POE apparaat aansluiten op een POE switch of moet ik letten op bepaalde spanningen ?.... Ik lees over 12 V 24 V en 48 V POE.... maar lees ook weer dat een POE switch let op welke spanning aangeboden moet worden. toch heb ik nog geen duidelijke uitleg gevonden Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Moderator ceesv Geplaatst: 31 mei 2018 Moderator Geplaatst: 31 mei 2018 Hier staat eigenlijk alles beschreven. Https://de.wikipedia.org/wiki/Power_over_Ethernet De aansluiting detecteert zelf wat er aangesloten is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
mapi Geplaatst: 31 mei 2018 Auteur Geplaatst: 31 mei 2018 dank, dat las ik ook maar toch zie ik op sommige aangegeven welke voltage ze hebben..... dat zaait bij mij tenminste verwarring Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Frans B Geplaatst: 31 mei 2018 Geplaatst: 31 mei 2018 Bij POE worden verschillende spanningen gebruikt, dus wel degelijk goed opletten. Op het aan te sluiten apparaat staat welke spanning er nodig is. Dat kan 12, 24 of 48 volt zijn. Als je een managed POE switch hebt, dan kan je via de webinterface meestal de spanning instellen. System Administrator (niet van deze site)
Moderator ceesv Geplaatst: 31 mei 2018 Moderator Geplaatst: 31 mei 2018 Het aangesloten apparaat onderhandelt zelf de aansluiting. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
mapi Geplaatst: 31 mei 2018 Auteur Geplaatst: 31 mei 2018 Eeeeh , dus toch niet zo maar een op een om te zetten ?. ik heb POE camera's die 48 Volt vragen en krijgen maar een Ubiquiti access point welke 24 Volt voeding heeft..... maar dat is weer een lelijke extra POE voeding erbij. nu wil ik alles via een POE switch regelen dat ik al die extra voedingen kwijt ben..... Dus als ik het goed begrijp moet ik dus een POE switch kopen met Managed systeem dan zit ik dus met alle apparaten goed Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Frans B Geplaatst: 31 mei 2018 Geplaatst: 31 mei 2018 Dat klopt. Bijv Ubiquiti heeft daar een mooi model voor, maar die is wel prijzig. iets van 200 € https://www.ubnt.com/edgemax/edgeswitch-xp/ System Administrator (niet van deze site)
mapi Geplaatst: 31 mei 2018 Auteur Geplaatst: 31 mei 2018 tsja, als het werkt betaal ik liever ietwat meer dan gaan klooien met allerlei dingen die me uiteindelijk niet gaan helpen. Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Frans B Geplaatst: 31 mei 2018 Geplaatst: 31 mei 2018 Deze werkt heel goed. Heb er hier al veel geinstalleerd. Je kan tevens datashaping doen, ook handig System Administrator (niet van deze site)
mapi Geplaatst: 2 juni 2018 Auteur Geplaatst: 2 juni 2018 dataschaap ? dat word weer goeggelen 🙄 Op naar de 2000 .....duurt nog even :-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen