blitz10 Geplaatst: 31 mei 2018 Geplaatst: 31 mei 2018 (aangepast) Aangezien mijn gigablue x1 geen interne harde schijf heeft, neem ik via usb op mijn externe harde schijf op. Tijdens het afspelen van het bestand heb ik telkens rare digitale verstoringen of korte freezes. Het betreft hier een opname van zdf info HD Ik heb dezelfde opname rechtstreeks bekeken en opgenomen, bij rechtstreeks kijken kan ik geen freezes ontdekken, tijdens afspelen van opname treed dit probleem wel op. Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn en op welke manier kan ik dit oplossen. 31 mei 2018 aangepast door blitz10
blitz10 Geplaatst: 31 mei 2018 Auteur Geplaatst: 31 mei 2018 Nog iets aan toevoegen, bij bovenstaand. Als ik hetzelfde bestand op een mediaplayer afspeel, heb ik geen enkel probleem.
Tonskidutch Geplaatst: 1 juni 2018 Geplaatst: 1 juni 2018 welke firmware staat er op die gigablue? Second Life Mungo Parker
blitz10 Geplaatst: 1 juni 2018 Auteur Geplaatst: 1 juni 2018 (aangepast) open ATV 1 juni 2018 aangepast door blitz10
Gorefest Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 Ik heb dit ook regelmatig op mijn Gigablue met ingebouwde HDD, wat bij mij altijd helpt is hem even uit en aan zetten. (van de stroom) Na verloop van tijd (dagen) doet hij het weer en moet ik hem weer rebooten. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen