Miauw Geplaatst: 3 juni 2018 Geplaatst: 3 juni 2018 Het valt mij op dat er erg veel tweedehands apparatuur aangeboden wordt, zijn veel Sat4all gebruikers het betaal systeem van Canal Digitaal met alsmaar verhogingen het zat geworden? Het valt mij ook op dat er meer advertenties staan dan normaal, of verkocht zijn, of gedateerd. Via satelliet is er veel FTA te ontvangen, via de ether FTA heb je al een leuke combi, via internet only kan je zelf bepalen welke kant je op wilt. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Tonskidutch Geplaatst: 3 juni 2018 Geplaatst: 3 juni 2018 dat lijkt maar zo, als je ergens op let valt het destemeer op 😵 Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Tripleboy Geplaatst: 3 juni 2018 Geplaatst: 3 juni 2018 De vraag is dan of iemand het spul nog gaat overnemen, GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Tonskidutch Geplaatst: 3 juni 2018 Geplaatst: 3 juni 2018 dat is altijd mogelijk ook alle oude auto's gaan naar het oostblok (dat bestaat nog) freeTV from russia succes ermee Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Penthe Geplaatst: 3 juni 2018 Geplaatst: 3 juni 2018 Ik vind het aantal verkoop berichten wel meevallen, en ik maak er ook niet op uit dat het met Canal Digitaal te maken zou hebben.
Mimisiku Geplaatst: 3 juni 2018 Geplaatst: 3 juni 2018 Ik heb het weggedaan omdat ik met het TopHD pakket i.c.m. Seca niet alles mocht zien door 3 verschillende coderingen. Heb het eruit gegooid en ben naar Ziggo gegaan. Daar werkt alles gewoon op 1 kaart.. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Tonskidutch Geplaatst: 3 juni 2018 Geplaatst: 3 juni 2018 het voordeel van zo een TV gigant is dat ie massa's moet beheren en tegen lage kosten VODAFONE koopt Unitymedia op voor 15,4 Miljard andere bieders waren... Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Mimisiku Geplaatst: 3 juni 2018 Geplaatst: 3 juni 2018 Het afscheid is nog pril.... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
edbe Geplaatst: 3 juni 2018 Geplaatst: 3 juni 2018 gelukkig ben ik al jaren van CD af , nu lekker alleen nog Ziggo standaard kaart, TvV kaart en HD+ kaart, meer heb ik niet nodig. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Penthe Geplaatst: 3 juni 2018 Geplaatst: 3 juni 2018 TVV is net als CD gewoon van de zelfde eigenaar M7 dus of je nu bij TVV zit of CD je zit bij dezelfde club.
Mimisiku Geplaatst: 3 juni 2018 Geplaatst: 3 juni 2018 Niet waar, TVV is veel goedkoper maar biedt ook minder zenders. Die zenders die het idioot duur maken (Film, FOX Sport) zitten er gelukkig niet bij.. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Tonskidutch Geplaatst: 3 juni 2018 Geplaatst: 3 juni 2018 Trittbrettfahrer noemt men dat mee liften op andermans kosten / topic om meteen een anti TVV en CD topic er uit maken misschien zijn de mensen wel aan het upgraden naar mooie nieuwe apparatuur met 3 DVB-systemen Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Mimisiku Geplaatst: 3 juni 2018 Geplaatst: 3 juni 2018 Wellicht, maar veel zul je er in NL niet meer aan hebben. DVB-C kan nog via diverse providers, DVB-T niet meer (worden gesloten ZTE bakjes). Denk dat het meer de onvrede is dat er stekselmatig aan je keuzevrijheid wordt getornd. Seca3 biedt niet meer alle zenders ook al heb je ervoor betaald, sommige vanwege de CWOE, sommige alleen Viaccess. Laatsten alleen via witte CI (dus geen huisdeling meer) of via oranje CI+ (die nog zonder + werkt maar dus ook geen huisdeling). Daarom dus maar noodgedwongen terug naar Ziggo kabel. Kun je weer gewoon met 1 kaart naar al je geabonneerde zenders kijken en huisdeling werkt gewoon. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
sattv4iedereen Geplaatst: 3 juni 2018 Geplaatst: 3 juni 2018 Hier heb ik nog altijd cd als hoofd abonnement. Vindt enkel jammer dat basis pakket zo duur is. Maar als je bij onze kabelaar de huur van hun brol recorders rekent, kom je er ook bij. Film is goedkoper, en de sd versie's neem ik er graag bij. Ik heb hier nog een M7 Philips, en die verkoop ik nog niet. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen