blitz10 Geplaatst: 5 juni 2018 Geplaatst: 5 juni 2018 (aangepast) hoe kom ik er achter welke box en rsa key ik nodig heb voor mijn Vu duo 2 om Oscam werkend te krijgen Mijn officieele ziggo kaart had ik nu draaien op Cccam 2.30 , maar deze werkt niet meer zo perfect( af en toe opnieuw opstarten etc, etc ). Ik weet niet of dit geoorloofd is binnen dit forum, het gaat hier niet over sharing maar gewoon om mijn officieele kaart werkend te krijgen. 5 juni 2018 aangepast door blitz10
Tonskidutch Geplaatst: 5 juni 2018 Geplaatst: 5 juni 2018 neen mag je vragen maar niet publiceren bent geholpen Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
blitz10 Geplaatst: 5 juni 2018 Auteur Geplaatst: 5 juni 2018 Mijn dank is groot Mag voor mij een slotje op
Moderator ceesv Geplaatst: 5 juni 2018 Moderator Geplaatst: 5 juni 2018 Het vragen naar keys is niet toegestaan op dit forum! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 5 juni 2018 Geplaatst: 5 juni 2018 sorry, inderdaad zo staat het geschreven ik vergiste mij Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen