Its_Johan Geplaatst: 7 juni 2018 Geplaatst: 7 juni 2018 Hallo, Op onze Philips 55pus9109_12 (Smart, Android) kreeg vanmorgen een bericht op het scherm over het nieuwe privacy beleid. Het problem is echter dat de Cancel en de Accept knop op het scherm niet reagerenen het scherm op het bericht blijft hangen. TV kijken is dus niet meer mogenlijk.... Iemand een oplossing? Alvast bedankt! ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat. Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)
Moderator ceesv Geplaatst: 7 juni 2018 Moderator Geplaatst: 7 juni 2018 Al eens de netstekker getrokken en opnieuw ingeschakeld? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Steve Geplaatst: 9 juni 2018 Geplaatst: 9 juni 2018 zet de firmware er opnieuw in.(te vinden bij philips support)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen