Tonskidutch Geplaatst: 12 juni 2018 Geplaatst: 12 juni 2018 die rare conax adept kent geen daisy chain, dat hebben we al onderzocht !!! in uhm Juli 2017 I Am Gone Love You JESTOFUNK
astro iris Geplaatst: 13 juni 2018 Geplaatst: 13 juni 2018 Dan nog liever antenne tv van TVV, als die blijft bestaan natuurlijk.
Sprietje Geplaatst: 17 juni 2018 Auteur Geplaatst: 17 juni 2018 Vlaamse abonnees kunnen zich ook op het Nederlands pakket abonneren en Nederlandse abonnees kunnen zich ook op het Vlaamse pakket abonneren. Daar is wel een aparte CI-module voor nodig met ingebouwde chip.
astro iris Geplaatst: 17 juni 2018 Geplaatst: 17 juni 2018 35 minuten geleden zei Sprietje: Vlaamse abonnees kunnen zich ook op het Nederlands pakket abonneren en Nederlandse abonnees kunnen zich ook op het Vlaamse pakket abonneren. Daar is wel een aparte CI-module voor nodig met ingebouwde chip. Sprietje, enig idee wat een Joyne abonnement kost gelijkwaardig aan een CanalDigitaal Entertainment abonnement? Volgens ik zie is dat nu 37 euro (22 euro Basis + Ziggo Sport Select 15 euro = 37 euro)
astro iris Geplaatst: 17 juni 2018 Geplaatst: 17 juni 2018 CanalDigitaal Entertainment HD kost 34.95 euro en Joyne 37 euro. Dat is wat ik heb opgezocht.
Gerard 76 Geplaatst: 17 juni 2018 Geplaatst: 17 juni 2018 Dacht dat joyne BE 10 euro p maand kost voor een jaar.
astro iris Geplaatst: 17 juni 2018 Geplaatst: 17 juni 2018 47 minuten geleden zei Gerard 76: Dacht dat joyne BE 10 euro p maand kost voor een jaar. Klopt , maar ik had graag geweten wat een Joyne NL abonnement zou kosten voor een Belg.
Satwatcher Geplaatst: 17 juni 2018 Geplaatst: 17 juni 2018 (aangepast) Hetzelfde als voor Nederlanders. 13 of 22 euro per maand. 17 juni 2018 aangepast door Satwatcher Satwatcher ---------------------------------------
astro iris Geplaatst: 17 juni 2018 Geplaatst: 17 juni 2018 12 minuten geleden zei Satwatcher: Hetzelfde als voor Nederlanders. 13 of 22 euro per maand. En als ik dus Ziggo erbij wil zoals ik eerder schreef + 15 euro is totaal 37 euro.
el renegade Geplaatst: 17 juni 2018 Geplaatst: 17 juni 2018 Verschil is dat je bij Canaldigitaal 1 Ziggo kanaal en 1 fox sport kanaal krijgt, bij Joyne 3 fox sport en 4 Ziggo sport kanalen ( later deze zomer).
Satwatcher Geplaatst: 17 juni 2018 Geplaatst: 17 juni 2018 Ziggo Sport Totaal is niet voor Belgische klanten bij Joyne beschikbaar. Satwatcher ---------------------------------------
Dimmie Geplaatst: 17 juni 2018 Geplaatst: 17 juni 2018 Het is raar dat geo-blocking nog steeds niet verboden is voor satelliet maar alleen verboden is voor online diensten via internet. Net alsof geo-blocking bij satellietsignaal ineens minder discriminerend zou zijn. In ieder geval is het anno vandaag gewoon schandalig te noemen dat geo-blocking nog steeds wordt toegepast. Als Joyne een beetje vooruit denkt in de tijd dan zouden ze gewoon exact hetzelfde pakket aanbieden voor iedere europeaan en dus geen onderscheid maken op basis van afkomst/nationaliteit.
Tripleboy Geplaatst: 17 juni 2018 Geplaatst: 17 juni 2018 55 minuten geleden zei Satwatcher: Ziggo Sport Totaal is niet voor Belgische klanten bij Joyne beschikbaar. Vlaamse abonnees kunnen zich ook op het Nederlands pakket abonneren en Nederlandse abonnees kunnen zich ook op het Vlaamse pakket abonneren. Daar is wel een aparte CI-module voor nodig met ingebouwde chip. GIGABLUE UHD QUAD 4K XTREND ET8500 / ET7500 VU+ Duo2 / VU+ Solo SE
Satwatcher Geplaatst: 17 juni 2018 Geplaatst: 17 juni 2018 Ik denk dat Joyne op zich geen probleem met de verkoop van abonnementen van Ziggo Sport Totaal heeft. Maar dat Ziggo Sport Totaal dit wel heeft. Satwatcher ---------------------------------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen