digitaal kijker Geplaatst: 23 juli 2018 Geplaatst: 23 juli 2018 32 minuten geleden zei bellejt: Eutelsat 9B (9E) - Joyne: Ketnet HD heeft 11727.00MHz, pol.V (DVB-S2 SID:812 PID:2201[MPEG-4]/2202 Dutch) verlaten, en is vanaf heden in Europa niet meer te ontvangen via satelliet. (16h43) Eutelsat 9B (9E) - Joyne: Canvas HD heeft 11727.00MHz, pol.V verlaten (DVB-S2 SID:803 PID:1301[MPEG-4]/1302 Dutch,1303 English) (16h43) ze hebben ze op 12.074 V gezet bij de Joyne NL zenders in HD. één HD,Ketnet HD,Canvas HD Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
el renegade Geplaatst: 24 juli 2018 Geplaatst: 24 juli 2018 Ik heb ondertussen een dintel gkf 2203 er opgezet in combinatie met een diseq switch. Het werkt prima op eutelsat 9 en nu ook vol signaal op Astra 19,2. De lnb staan zo goed als maximaal uit elkaar dus op een veel grotere schotel gaat dit niet werken.
Daniel9 Geplaatst: 30 juli 2018 Geplaatst: 30 juli 2018 He waarschijnlijk toch nog te vroeg: Het is definitief: Joyne België begint op 1 augustus Zou eerst medio Augustus zijn. Bijzonder voor Joyne😀😁 Mogen de pers wel inlichten.
VORENUS Geplaatst: 30 juli 2018 Geplaatst: 30 juli 2018 ik ben benieuwd of de Vlaamse pers hier aandacht zal aanbesteden. Het is allemaal Telenet en Proximus die de klok slaat.
sattv4iedereen Geplaatst: 31 juli 2018 Geplaatst: 31 juli 2018 Op de site, nog niks te zien van start data. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Sprietje Geplaatst: 31 juli 2018 Auteur Geplaatst: 31 juli 2018 (aangepast) Vanaf €10,-/maand zijn de volgende zenders te ontvangen:Eén, Canvas, Ketnet, VTM, Vier, Vijf, Zes, NPO 1, NPO 2, NPO 3, Kzoom, Vitaya, Cadet, Q2, Ment TV, TV Oranje, Schlager TV, Nashville TV, 192 TV en de erotische zender Dusk. De onderstreepte zenders zijn in HD-kwaliteit. 31 juli 2018 aangepast door Sprietje
pollegazon Geplaatst: 31 juli 2018 Geplaatst: 31 juli 2018 38 minuten geleden zei Sprietje: Vanaf €10,-/maand zijn de volgende zenders te ontvangen:Eén, Canvas, Ketnet, VTM, Vier, Vijf, Zes, NPO 1, NPO 2, NPO 3, Kzoom, Vitaya, Cadet, Q2, Ment TV, TV Oranje, Schlager TV, Nashville TV, 192 TV en de erotische zender Dusk. De onderstreepte zenders zijn in HD-kwaliteit. Dus op uitzondering van de muziekzenders zowat hetzelfde aanbod/prijs als antenne tv, met dat verschil dat de niet sat-kijker daar dus nog zijn apparatuur moet bijkopen. Op wie mikken ze eigenlijk, wellicht op de abonnees van TVV ? In dat geval moeten die (het gros, zeg maar) een andere schotel kopen - omdat de meesten geen hotbird hebben.
Sprietje Geplaatst: 31 juli 2018 Auteur Geplaatst: 31 juli 2018 Satelliet tv wordt doorgaans gebruikt door mensen die op vakantie gaan met een camper of caravan naar het buitenland of een tweede huis in het buitenland hebben en dat is de doelgroep van Joyne. Heb je daar de mogelijkheid om met een gewone antenne naar de Vlaamse zenders te kijken?
Jean-Claude Geplaatst: 31 juli 2018 Geplaatst: 31 juli 2018 en Joyne zit niet op 13E hotbird, maar op 9E ..... DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Moderator ceesv Geplaatst: 31 juli 2018 Moderator Geplaatst: 31 juli 2018 1 uur geleden zei pollegazon: Op wie mikken ze eigenlijk, wellicht op de abonnees van TVV ? In dat geval moeten die (het gros, zeg maar) een andere schotel kopen - omdat de meesten geen hotbird hebben. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
pollegazon Geplaatst: 31 juli 2018 Geplaatst: 31 juli 2018 29 minuten geleden zei ceesv: oeps, slecht gelezen dan. @ sprietje: Antenne tv werkt bij mijn weten via de ether, dus kan dat best op een camping of vakantieverblijf of zelfs tent/mobilhome ??
Sprietje Geplaatst: 31 juli 2018 Auteur Geplaatst: 31 juli 2018 Ja, alleen in België, dus zullen Belgen op de camping in België geen Joyne nemen maar dat is juist wat ik al schreef. Het is voor Belgen in het buitenland.
Daniel9 Geplaatst: 31 juli 2018 Geplaatst: 31 juli 2018 (aangepast) Komt er eigenlijk ook een Joyne Vlaanderen sectie op dit forum?, want Canal Digitaal en TV Vlaanderen zijn wel apart. 31 juli 2018 aangepast door Daniel9
pollegazon Geplaatst: 31 juli 2018 Geplaatst: 31 juli 2018 (aangepast) 9 uur geleden zei Sprietje: Ja, alleen in België, dus zullen Belgen op de camping in België geen Joyne nemen maar dat is juist wat ik al schreef. Het is voor Belgen in het buitenland. Inderdaad, dat schreef je. Al zie ik dat geval slechts een heel beperkte doelgroep, waarbij de meesten onder hen al de investering in TV Vlaanderen hebben gedaan (smartcard of module, acivatie...). Bovendien kan je nu ook via de app (net zoals bijTelenet) bij TVV in het buitenland via internet blijven kijken. Aan Joyne dan om die daar weg te lokken, maar van reclamecampagnes of dergelijk heb ik nog niets gezien. Mensen die niet op sat forums komen weten wellicht zelfs niet dat Joyne bestaat. 31 juli 2018 aangepast door pollegazon
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen