Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

Helaas alle tips hebben niks geholpen ik vraag me dan ook af of het gissen was voor de mensen die deze gegeven hebben of hadden ze echt kennis van zaken en moet ik het bij mezelf zoeken?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

de vries kan met de door hem doorgegeven kanaal settings de zender ontvangen anderen kunnen met die juiste kanaal zettings niet kijken. 

dan zeg ik het ligt aan de ontvanger. 

als iemand anders met zo een ontvanger wel beeld heeft ben ik benieuwd naar zijn kanaal settings. 

wat van invloed kan zijn is service type 1 of 25.

het finkje bij P wel of niet de doorgegeven  pids gebruiken. 

verder is dit topic opgesplitst geworden ts heeft beeld enkel geen geluid om mijn doorgegeven mannier kan ts zijn missing audio pid zetten toen kwamen mensen met ik heb helemaal geen beeld dus een heel ander probleem 

aangepast door luisteraar

Als toevoeging enigma2 ondersteund lekker service type 25

dus op 25 laten

(type == 1) || (type == 17) || (type == 195) || (type == 25) || (type == 134) FROM BOUQUET

aangepast door luisteraar
Geplaatst:

Het zal allemaal wel maar ik heb toch geen beeld met all bovengenoemde “oplossingen” op mijn Vu solo 4K.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Dank je tonskidutch dat is het probleem.

Geplaatst:

Hoi jongens lees m even opnieuw in. 

Bij mij werkt ie nu goed. 

Wel eerst de oude verwijderen. 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Geplaatst:
2 uur geleden zei luisteraar:

Leuk @stevie-v heb dat jou ook al gemeld dat het aan jou ontvanger ligt.

Ik de toekomst houd ik rekening wie ik help of niet

Ook jij bedankt dat was mij ontgaan dat je een DVB-s2x geschikte ontvanger nodig hebt.

Geplaatst:

Hoi jongens

Hoe kan dat dan? 

Volgens mij heb ik gewoon DVBS2. 

Lees mijn handtekening;  mijn ontvanger is nog net niet antiek. 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Geplaatst:
57 minuten geleden zei D-box:

Hoi jongens

Hoe kan dat dan? 

Volgens mij heb ik gewoon DVBS2. 

Lees mijn handtekening;  mijn ontvanger is nog net niet antiek. 

Omdat er meegepraat wordt door mensen die de zender zelf niet eens ontvangen.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

Geplaatst:

HOE HEET DIE ZENDER precies?

FreeSports

Screenshot_40.jpg.a38c52efac32ba2c161fa1fc1e8cb80c.jpg

er staan geen andere sid's pid's en audiokanalen specifiek bij

dus moet je hem manueel scannen met netwerk zoeken aan en vooraf wissen aan

succes

The Beat Is Rhythm

Club des Belugas

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen