gerard1955 Geplaatst: 12 juni 2018 Geplaatst: 12 juni 2018 het display van m'n remeha quinta 28C geeft geen cijfers meer aan, alleen de ventilator staat op volle toren te draaien. Wat is hiervan de oorzaak?
Psychosammie Geplaatst: 13 juni 2018 Geplaatst: 13 juni 2018 Ik denk dat je op een CV forum meer kans maakt op het verlossende antwoord. 😎 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
a33 Geplaatst: 13 juni 2018 Geplaatst: 13 juni 2018 Ja, de link met 'Algemene vragen over satellietontvangst', waar dit subforum over gaat, was mij ook ontgaan. En ik heb geen verstand van Remeha's. Overigens: welkom op sat4all, gerard1955! groet, A33 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen