Ga naar inhoud


[Strong 8000] Welke receiver na de Strong 8000


Gast buizer

Aanbevolen berichten

Ik wil een tweede receiver aanschaffen met HD. Ik heb nu een Strong 8000 en deze bevalt me prima na het flashen! Ik weet niet wat er momenteel 'hot' is, maar wellicht weet iemand wat ik het beste kan aanschaffen, Humax, Topfield 4000 of een Hyundai? Is voor de nieuwe tuner nog een CI nodig en wat is de Magic Module. Is dit een 'legale' CI en wat kan je er mee?

 

Bedankt alvast,

Buizer

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat nu HOT is kan morgen weer al very cold zijn ,de ontvangers met een HD ingebouwd hebben allemaal andere specifikaties en zijn allemaal gericht op een specifiek gebruik.

 

De topfield is met zijn 2 tuners tof maar je moet een twin lnb hebben en je kan geen twee gecodeerde programma's tergelijk opnemen want dan moet je ook al twee Ci modules en twee werkende kaarten hebben.

 

De versie van Kathrein de UFD 554/S heeft 1 tuner ingang en je kan na opname van een programma op de harde schuif deze ook onmiddelijk bekijken en op het zelfde moment een ander fta of gecodeerd programma opnemen(wat de andere merken niet kunnen).

 

De magic module is een ci module die zes verschillende coderingen heeft samen zitten in 1 module en die kan werken met originele kaarten of met de FUN 6-1 KAART.

 

Deze module werkt niet perfekt in alle ontvangers!!!!.

 

Veel hangt echt af van jouw kijk gedrag en bepaald wordt daardoor welke module je zou moeten aanschaffen MM ,ASTON1.05, of en andere.

 

koostronics.

 

Ps met de andere merken heb ik geen ervaring en kan je daardoor ook niet zeggen wat ze wel en niet kunnen dit laat ik over aan de andere vrienden sat4allers.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...