edbe Geplaatst: 15 juni 2018 Geplaatst: 15 juni 2018 ik merk dat de app op de smart tv voor de sbs zender niet werkt. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Tonskidutch Geplaatst: 16 juni 2018 Geplaatst: 16 juni 2018 gelukkige... dacht dat jij alleen FTA keek Coles Corner Richard Hawley
Psychosammie Geplaatst: 16 juni 2018 Geplaatst: 16 juni 2018 Daarom werkt die app ook niet :-) Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
edbe Geplaatst: 18 juni 2018 Auteur Geplaatst: 18 juni 2018 😤 waarom zit die app dan op de smart tv, als het niet werkt 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Psychosammie Geplaatst: 18 juni 2018 Geplaatst: 18 juni 2018 Waarom zitten er tientallen apps op mijn telefoon die ik niet gebruik maar die ik ook niet kan verwijderen? Omdat die app leverancier betaalt aan de telefoon fabrikant voor het meeleveren van die rommel. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
edbe Geplaatst: 19 juni 2018 Auteur Geplaatst: 19 juni 2018 22 uur geleden zei Psychosammie: Waarom zitten er tientallen apps op mijn telefoon die ik niet gebruik maar die ik ook niet kan verwijderen? Omdat die app leverancier betaalt aan de telefoon fabrikant voor het meeleveren van die rommel. 😨 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Penthe Geplaatst: 19 juni 2018 Geplaatst: 19 juni 2018 Op 16-6-2018 om 11:22 zei Tonskidutch: gelukkige... dacht dat jij alleen FTA keek Er zijn heel veel mensen die zeggen niet naar SBS te kijken maar het toch gewoon doen, zo zit de mens nu eenmaal inelkaar. Ik kijk wel naar SBS als er iets op komt wat me leuk lijkt maar dat heb ik met vrijwel alle zenders ik kijk enkel naar wat er op komt en dan kijk ik of niet. Maar als je een SBS app hebt op je TV moet die gewoon werken punt.
Psychosammie Geplaatst: 19 juni 2018 Geplaatst: 19 juni 2018 Als je ff googled op niet werkende apps op smart Tv's kan je lezen dat Tv's na een paar jaar te oud zijn en geen updates meer krijgen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Penthe Geplaatst: 19 juni 2018 Geplaatst: 19 juni 2018 Tja als dat zo is heb je geen goede TV als een app op mijn Panasonic Plasma geen ondersteuning meer krijgt ziet ik deze niet meer in het menu. Enkel al die ondersteuning van een paar jaar weerhoud de slimme mens van het snel kopen van een nieuwe TV, meeste keren ben je na 2 jaar al weer klaar met je ondersteuning terwijl het eigenlijk volgens de wet 10 jaar zou moeten zijn. Dus als je een beetje nadenkt koop je een TV niet op internet support maar op kwaliteit in je huiskamer, voor de internet content kun je alle andere kanten op tegenwoordig.
Psychosammie Geplaatst: 20 juni 2018 Geplaatst: 20 juni 2018 Hoe weet jouw TV nou wanneer een app niet meer wordt ondersteund? En over welke wet heb je het? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 20 juni 2018 Geplaatst: 20 juni 2018 nu gaat het weer over apps in het algemeen! mijn panasonic hangt ook aan de LAN draad met internet en ook al in dit forum besproken, worden apps gewoon gedelete indien licenties of certificaten niet kloppen zoals Skype (waarvoor ik nog een godvergeef het me dure Camera gekocht had) kan hem aan de pC ook gebruiken dus de schade valt wel mee ik heb overigens nog nooit een sbs app voor mijn toestel gezien en zou die niet eens willen maar heeft de edbe in dit geval het over een App of over HBBTV Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen