Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

LS,

op mijn extra kaart heb ik ooit het HD pakket geactiveerd, nu is echter HD de standaard geworden maar dat pakket zit er blijkbaar nog steeds op. Welke zenders krijg ik hier extra voor?

Alvast bedankt!

Delta-FM

Vu+ Duo 4k SE & Gigablue Quad+
(Kathrein UFS910si & Humax IR-CI5400)

Geplaatst:

Denk dat je gewoon dezelfde zenders blijft behouden. 

Eerder was het zo dat hij een extra card het onderliggende pakket te kijken was, dan wat er op de hoofdkaas voor abbo liep.

Hoe ze het tegenwoordig doen, kan ik niet zeggen, want gebruik tegenwoord maar een kaartverkoop. 

Geplaatst:

Hallo.

Heb dezelfde situatie: hoofdkaart familie HD en tweede kaart ooit HD pakket geactiveerd.

Op de tweede kaart een aantal zenders minder: Fox Sports 1 HD, Ziggo Sport Golf, Stingray Brava HD.

Geplaatst:

Dat een extra kaar niet hetzelfde abbo bevat als de hoofdkaart is bekend (al vind ik het belachelijk), maar wat is nu het verschil tussen een extra kaart MET of ZONDER HD?

Delta-FM

Vu+ Duo 4k SE & Gigablue Quad+
(Kathrein UFS910si & Humax IR-CI5400)

• Moderator
Geplaatst:

Je mist onder andere Brava HD en ik meen Discovery HD.

Er is nog een 3e zender, maar die ben ik vergeten, was niet interessant voor mij.

Als oude klant betaal ik voor de 2e kaart ongeveer 5 euro, met die 3 HD zenders erbij wordt dat ongeveer 10 Euro.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...