Moderator ceesv Geplaatst: 19 juni 2018 Moderator Geplaatst: 19 juni 2018 Eredivisie CV heeft handig de partijen tegen elkaar uitgespeeld. Ik heb griote moeite iets gedwongen te sponsoren waar ik niet naar gevraagd heb. Ik betaal nu ongevraagd gedwongen mee aan de torenhoge salarissen van voetballers en bobo's. Het wordt tijd dat de consument zijn stem laat horen en de providers duidelijk maakt niet toe te geven aan deze praktijken. Bij Canaldigitaal heeft het al de nodige opzeggingen gekost. De term Eredivisie belasting is ondertussen in het spraakgebruik algemeen ingeburgerd. Op welk forum werd die term ook alweer voor het eerst gebruikt.... 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Satneef Geplaatst: 19 juni 2018 Geplaatst: 19 juni 2018 (aangepast) Ik ben nieuwsgierig wat er gebeurd als Ziggo zijn poot stijf houdt en niet meegaat met die 3 euro. Is trouwens KPN zijn schuld . Die was de eerste ik geloof ook dat cds zonder Joyne toch wel overstag was gegaan 19 juni 2018 aangepast door Satneef ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
RS2000 Geplaatst: 19 juni 2018 Geplaatst: 19 juni 2018 1 uur geleden zei Satneef: Is trouwens KPN zijn schuld . Die was de eerste Verklaar je nader, bij KPN zit het juist niet in het basispakket maar in een apart pakket zoals het hoort. Ik heb zelf Telfort, ook daar zit het niet in het basispakket, ik betaal nog net zoveel voor mijn TV abo als 4 jaar geleden.
Tonskidutch Geplaatst: 19 juni 2018 Geplaatst: 19 juni 2018 schuld toewijzen heeft geen enkele zin, het is uw KNVB en de FIFA die de deals met zendgemachtigden maken over kosten en rechtevenredig doorgeven als kostenpost aan de TV providers het vreemde is dat die lobby dus weer haar werk gedaan heeft terwijl nog geen vier jaar geleden in Europa het algemeen recht op sport programma's kunnen kijken als deel van vrije nieuwsgaring verankerd was in de wetgeving maar zoals het gaat is er ook telkens weer een ander Europarlementariër of is het terrier Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
luisteraar Geplaatst: 19 juni 2018 Geplaatst: 19 juni 2018 26 minuten geleden zei Tonskidutch: het is uw KNVB en de FIFA die de deals met zendgemachtigden maken over kosten Onjuist fox heeft de rechten gekocht en verkoopt het door knvb ,fifa,.... staan hier buiten
Tonskidutch Geplaatst: 19 juni 2018 Geplaatst: 19 juni 2018 leesvoer de KNVB naam het voorstel aan bron algemeen dagblad Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
luisteraar Geplaatst: 19 juni 2018 Geplaatst: 19 juni 2018 Fox is dus voor 51% eigenaar van knvb fox bepaalt dus niet knvb knvb is fox en fox verkoopt
Satwatcher Geplaatst: 19 juni 2018 Geplaatst: 19 juni 2018 Wat een onzin. FOX is voor 0,0 eigenaar van de KNVB. FOX is voor 51 procent eigenaar van Eredivisie Media & Marketing CV. En van dit bedrijf heeft KNVB een klein belang. Want Eredivisie CV is een ander rechtsorgaan dan KNVB. Satwatcher ---------------------------------------
Moderator ceesv Geplaatst: 19 juni 2018 Moderator Geplaatst: 19 juni 2018 Precies! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 19 juni 2018 Geplaatst: 19 juni 2018 dat noem ik nog eens helderheid maar ja het betrof dus eigenlijk het doorgeven c.q. heffen van die extra kosten "de Eredevisie Belasting" er wordt ons helaas NOOIT inzichtelijk gemaakt bij de zendgemachtigden hoeveel het echt kost, dat is een Nederlandse fout in de boekhouding men durft niet tegen Blatter en consorten optreden https://de.fifa.com/governance/how-fifa-works/the-reform-process.html Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
luisteraar Geplaatst: 19 juni 2018 Geplaatst: 19 juni 2018 (aangepast) 37 minuten geleden zei Tonskidutch: er wordt ons helaas NOOIT inzichtelijk gemaakt bij de zendgemachtigden hoeveel het echt kost Een leverancier zal nooit bekend maken wat de inkoop prijs is. Hij probeert zoals iedere handelaar het onderste uit de kan te halen. Fox sky CD joyne enz zijn geen publieke instellingen. De toekomst zal leren wie het onderste uit de kan wilt krijgt de deksel op zijn neus. 19 juni 2018 aangepast door luisteraar
Moderator ceesv Geplaatst: 19 juni 2018 Moderator Geplaatst: 19 juni 2018 3 uur geleden zei luisteraar: Een leverancier zal nooit bekend maken wat de inkoop prijs is. Werkelijk? De overeenkomst, waarmee meer dan een miljard euro gemoeid zou zijn, heeft een looptijd van twaalf jaar. Het is daarmee de grootste tv-deal in de historie van het Nederlandse voetbal. Het bedrijf van Murdoch betaalt het eerste seizoen 60 miljoen euro. In de jaren erna loopt dat bedrag op naar 80 en 100 miljoen euro per seizoen. Bron Wikipedia. https://nl.wikipedia.org/wiki/Eredivisie_Media_%26_Marketing_CV De opbrengst (verkoop prijs) is ook bekend, € 3- per abonnee per maand. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Littlesat Geplaatst: 19 juni 2018 Geplaatst: 19 juni 2018 Ik ben nieuwsgierig wat er gebeurd als Ziggo zijn poot stijf houdt en niet meegaat met die 3 euro. Dan stopt Ziggo met FoxSports... en zal je voor voetbal moeten overstappen iets wat Ziggo toch veel abonnees en ook geld gaat kosten... dus die moeten ook 'gewoon' net als bijna al die anderen... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Moderator ceesv Geplaatst: 19 juni 2018 Moderator Geplaatst: 19 juni 2018 Canaldigitaal kan het alleen maar geld kosten, ze moeten die prijsverhoging van 3 Euro per abonnee afdragen, de reactie van een (groot?) aantal klanten was opzeggen of downgraden naar een goedkoper pakket zonder Fox sports. Daar neemt de Eredivisie CV duidelijk geen genoegen mee, gezien de laatste wijziging van het onderste pakket en de prijsverhoging van € 3,- per maand. 3 Euro? bekend bedrag, toeval??? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Penthe Geplaatst: 19 juni 2018 Geplaatst: 19 juni 2018 Volgens iemand op een ander forum hebben de providers verlies omdat het 4 euro maand kost in plaats van 3, zou dat te maken hebben met de verhoging van het 10 euro pakket van 10 naar 13? Voor je het weet betaal je 15 per maand aan 1 voetbal kanaal en daar komt dan de rest van je pakket nog bij en zo gaat TV kijken gewoon naar de knoppen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen