Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

I am one, but we are many,
Our services cost a pretty penny.
We live in days of old,
but don't do this for the gold.
We all shed our fears,
and never shed tears.
For I am a master of disguise,
and a master of lies.
To others, poison kills,
For us, it shan't, it's a matter of wills.
I have no qualms about killing,
but I am not a villian.
Kings, Queens, Peasants, nasty, nice,
all people must eventually pay the price.
Only Death can ask us to do this,
We, the servants who deliver his kiss.

So, I ask you: Who, or What am I?

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Geplaatst:
6 uur geleden zei Kowalski:

An executioner?

ook niet

45 minuten geleden zei Tonskidutch:

postbode

Nee

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Geplaatst:

Aangezien mijn engels poor is, even kijken wat google translate zegt:

ben één, maar we zijn veel,
Onze diensten kosten een aardige cent.
We leven in dagen van ouds,
maar doe hem niet voor het goud.
We laten je allemaal vrezen,
en nooit tranen stort.
Want ik ben een meester in vermomming,
en een meester van leugens.
Voor anderen, vergif doden,
Voor ons zal het niet, het is een mat des willens.
Ik heb geen problemen met moorden,
maar ik ben geen schooier.
Kings, Queens, Peasants, nas ty, nice,
alle mensen moeten uiteindelijk de prijs betalen.
Alleen de dood kan ons vragen om dit te doen,
Wij, de dienaren die zijn kis leveren.

hij vraagt wie zijn we of het raadsel oplossen?

oplossing: Wij arme belgen???

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

En wat zeggen de forumregels

7. Sat4all is een Nederlandstalig forum

Wij willen daarom uitsluitend Nederlandstalige berichten zien. Het originele (anderstalige) bericht plaatsen is uitsluitend toegestaan als je een goede Nederlandse vertaling óf duidelijke Nederlandstalige samenvatting erbij plaatst. Dus geen automatisch gegenereerde vertalingen zoals Babblefisch o.d. Een citaat mag ter illustratie of aanvulling op je verder Nederlandstalige bericht worden geplaatst.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:
1 uur geleden zei Tripleboy:

Wij willen daarom uitsluitend Nederlandstalige berichten zien. Het originele (anderstalige) bericht plaatsen is uitsluitend toegestaan als je een goede Nederlandse vertaling óf duidelijke Nederlandstalige samenvatting erbij plaatst. Dus geen automatisch gegenereerde vertalingen zoals Babblefisch o.d. Een citaat mag ter illustratie of aanvulling op je verder Nederlandstalige bericht worden geplaatst.

:ph34r:

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Geplaatst:
6 uur geleden zei Tripleboy:

En een ander regel zegt of zei, laat het modereren over aan een moderator of administrator.😉

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:
Op 23-6-2018 om 20:11 zei edbe:

Who, or What am I?

Jij bent edbe,  lid van Sat4all. :)

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...