Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een GB Quad 4K en wil openatv 6.2 installeren. Nu heb ik dit met behulp van multiboot in een andere startup gezet. Oscam_atv erop gezet (en ondertussen alle os en cc cammen die ik kon vinden), maar ik krijg ze niet gestart. groen geeft enkele popups, maar daarna krijg ik dit scherm...

Ik ben onderhand een beetje aan het eind van mijn latijn...

Iemand een idee waar ik moet gaan zoeken?

Alvast dank,

Ruud

2018-06-26.png

Geplaatst:

Het is heel simpel. OpenATV ondersteunt officieel geen softcam. Je kunt erop plempen wat je wil, maar dan zul je ook de startupscripts zelf moeten maken en opslaan. Voor de sofasurfers onder ons is daar de softcammanager voor. Die kun je via internet prima vinden. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:

@recol welke config bedoel je? De bestanden zijn gelijk aan de config voor 6.1, dus daar kan het, volgens mij, niet aan liggen.

@MimisikuOnder 6.1 draait het allemaal vlekkeloos, ik kan me niet zo goed voorstellen dat openatv met 6.2 ineens heeft besloten om het te wijzigen, maar dat zou natuurlijk wel kunnen.... Op google vond ik wel een softcammanager, maar de ipk wordt weliswaar uitgevoerd, maar ik zie hem vervolgens nergens verschijnen... Wat voegt dat toe boven de "softcam panel"?

Alvast dank voor jullie inbreng!

Geplaatst:

De softcam manager 2.0 bevat eigenlijk de opstartscripts voor de softcams OScam, CCcam em de oude MGcam. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dit het laatst heb gedaan op Mipsel boxen. De 4K boxen hebben een Arm SoC. Je hebt daar dus een passende OScam of CCcam 2.3.2 voor nodig...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen