Bimmerken Geplaatst: 26 juni 2018 Geplaatst: 26 juni 2018 Hallo, Ik heb een GB Quad 4K en wil openatv 6.2 installeren. Nu heb ik dit met behulp van multiboot in een andere startup gezet. Oscam_atv erop gezet (en ondertussen alle os en cc cammen die ik kon vinden), maar ik krijg ze niet gestart. groen geeft enkele popups, maar daarna krijg ik dit scherm... Ik ben onderhand een beetje aan het eind van mijn latijn... Iemand een idee waar ik moet gaan zoeken? Alvast dank, Ruud
recol Geplaatst: 26 juni 2018 Geplaatst: 26 juni 2018 je hebt al 2 softcams tegelijk aan dat geeft conflicten. verwijder eens alle softcams. dan de softcam in de bijlage op een usb-stick zetten of in de map tmp zetten en de IPk installeren enigma2-plugin-softcams-oscam.emu-11401-r768_openatv_armv7ahf-vfp-neon.ipk
Bimmerken Geplaatst: 27 juni 2018 Auteur Geplaatst: 27 juni 2018 Hi Recol, Ok, gedaan, alle softcams erafgesmeten en jouw softcam geinstalleerd... start gedrukt... 😭
Mimisiku Geplaatst: 27 juni 2018 Geplaatst: 27 juni 2018 Het is heel simpel. OpenATV ondersteunt officieel geen softcam. Je kunt erop plempen wat je wil, maar dan zul je ook de startupscripts zelf moeten maken en opslaan. Voor de sofasurfers onder ons is daar de softcammanager voor. Die kun je via internet prima vinden. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
recol Geplaatst: 28 juni 2018 Geplaatst: 28 juni 2018 @Bimmerken Nu nog even je config die je gebruikt. @Mimisiku ik heb nooit problemen met oscam op openatv hoor. En heb er al diverse gedaan.
Bimmerken Geplaatst: 28 juni 2018 Auteur Geplaatst: 28 juni 2018 @recol welke config bedoel je? De bestanden zijn gelijk aan de config voor 6.1, dus daar kan het, volgens mij, niet aan liggen. @MimisikuOnder 6.1 draait het allemaal vlekkeloos, ik kan me niet zo goed voorstellen dat openatv met 6.2 ineens heeft besloten om het te wijzigen, maar dat zou natuurlijk wel kunnen.... Op google vond ik wel een softcammanager, maar de ipk wordt weliswaar uitgevoerd, maar ik zie hem vervolgens nergens verschijnen... Wat voegt dat toe boven de "softcam panel"? Alvast dank voor jullie inbreng!
Mimisiku Geplaatst: 1 juli 2018 Geplaatst: 1 juli 2018 De softcam manager 2.0 bevat eigenlijk de opstartscripts voor de softcams OScam, CCcam em de oude MGcam. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik dit het laatst heb gedaan op Mipsel boxen. De 4K boxen hebben een Arm SoC. Je hebt daar dus een passende OScam of CCcam 2.3.2 voor nodig... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen