Alex1970 Geplaatst: 6 juli 2018 Geplaatst: 6 juli 2018 Okay, dan is het €29,90 minder. Nog steeds ruim €100 per maand en niet per jaar. Bij de Zeeuwse Delta is totaalpakket €49,50 per maand, inclusief erotiek €62. Dat kan dus ook. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
RickBrouwer Geplaatst: 6 juli 2018 Auteur Geplaatst: 6 juli 2018 (aangepast) Op 30-6-2018 om 02:16 zei RickBrouwer: Alex, als Nederlanders niet zo gierig waren, waren alle zenders niet zo duur en misschien wel gratis! Ik kan je zeggen dat je wel meer dan 130 euro in de maand kwijt bent wil je alle zenders bekijken van o.a Ziggo. Een nederlander die slim is gaat echt niet zoveel betalen om 300 zenders te zien! Die bedenkt wel een andere manier om naar dat zenders te kijken 🙂 🙂 🙂 en Mimisiku geloof mij als je intresse hebt in een taal dan ga je dat taal echt wel makkelijk en snel leren, zo spreek ik o.a nederlands, duits, engels, turks, spaans en zelfs japans waarvan Nederlands turks en engels vloeiend is. Als je ergens geintreseerd in bent dan zal je echt wel die taal gaan leren 😁😁😎 Groetjes! 6 juli 2018 aangepast door RickBrouwer
Tonskidutch Geplaatst: 6 juli 2018 Geplaatst: 6 juli 2018 (aangepast) 26 minuten geleden zei RickBrouwer: Als je ergens geintreseerd in bent dan zal je echt wel betalen wat gevraagd wordt 26 minuten geleden zei RickBrouwer: Ik kan je zeggen dat je wel meer dan 130 euro in de maand kwijt bent wil je alle zenders bekijken van o.a Ziggo. en ik ken familieleden die dit ook hebben en bovendien had ik zelf het volle KanaalDIGITAAL pakket en SKY Germany voor iets boven de 120 euro per maand zeg nu zelf de sky sports en films is toch veel mooier dan ziggo sport wij Nederlanders zijn niet gierig p.s. als je die kolere reclame niet wilt zul je wel moeten betalen voor de legale weg mooie films en sportreportages te zien 6 juli 2018 aangepast door Tonskidutch aanvulling The Flood Katie Melua
sattv4iedereen Geplaatst: 6 juli 2018 Geplaatst: 6 juli 2018 Sinds de dag dat ik oud genoeg was om te begrijpen, vonden we tv van de buurlanden mooier (vroeger hoge mast van 12 meter op dak voor den Hollanders) De dag van vandaag, lees ik ook dat Nederlanders de zenders van hun buurlanden mooier vinden. Waarom? Ik zie dat zowel in Nederland als Belgie dezelfde soort rotzooi komt op zenders, enkel de reclame is anders. En sport? enkel de commentator(s) is (zijn) anders? of vergis ik mij? Films? maar goed, vti ondersteund verlopig (??) nog het ci+ van de kabelaar, die verlopig enkel de + van de ci gebruikt. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Geplaatst: 6 juli 2018 Geplaatst: 6 juli 2018 (aangepast) 9 minuten geleden zei sattv4iedereen: vti ondersteund verlopig (??) nog het ci+ van de kabelaar, die verlopig enkel de + van de ci gebruikt. is de kabelaar (waarover wij hier spreken) reeds in de CI+ modus??? dan zou een softcam ook niet meer werken (dito sky germany en pairing) ik wilde het al eerder vragen maar ik kan het niet meer achterhalen daar ik toen per softcam de irdeto kaart gebruikte en nu geen kaart meer heb na verhuizing 6 juli 2018 aangepast door Tonskidutch verduidelijking The Flood Katie Melua
sattv4iedereen Geplaatst: 6 juli 2018 Geplaatst: 6 juli 2018 1 uur geleden zei Tonskidutch: is de kabelaar (waarover wij hier spreken) reeds in de CI+ modus??? dan zou een softcam ook niet meer werken (dito sky germany en pairing) ik wilde het al eerder vragen maar ik kan het niet meer achterhalen daar ik toen per softcam de irdeto kaart gebruikte en nu geen kaart meer heb na verhuizing De belgische kabelaar gebruikt de + van haar ci modules in nagra?. Als ik bvb pli gebruikt in mijn solo se v2, geen beeld. Met vti, na authorisering keurig beeld toen ik nog abonnee was, 4 maand geleden. de ? Na nagravision, duidt op de onbekende versie die ze gebruiken. Geen nagra2, dat is gekraakt. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Geplaatst: 7 juli 2018 Geplaatst: 7 juli 2018 hoe weet jij dat ze die + opties gebruiken? The Flood Katie Melua
sattv4iedereen Geplaatst: 7 juli 2018 Geplaatst: 7 juli 2018 2 uur geleden zei Tonskidutch: hoe weet jij dat ze die + opties gebruiken? Simpel: Pli ondersteund zonder meer geen ci+. Zet je pli op een VU, dan gaan de zenders van deze niet open. Gebruik je vti, gaan ze na autorisatie open. Pli geeft op de module een foutmelding. Bij de educatieve module, gaan ze bij pli wel open op basis pakket. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen