Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dag allemaal

we hadden graag de lnb frequentie geweten voor astra 3

we zitten in spanje

voorheen werkte alles maar heb systeem update gedaan en het werkt niet meer

ik heb een illusion sa 600 ontvanger

bedankt alvast

• Moderator
Geplaatst:

Lnb lo  9750

Lnb hi 10600

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Misschien vergis ik me maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Thierry in werkelijkheid niet naar de frekwenties van een Ku-Band LNB bedoelde te vragen maar naar een belangrijke frekwentie van CanalDigitaal. Mocht dat zo zijn, dan zou ik aanraden eens op 12188 H af te stemmen,

SR rate 29900, FEC 2/3 en niet vergeten dat het om een DVB-S2 zender gaat. 8PSK in geval je ontvanger die info nodig heeft.  

Met excuses mocht ik de vraag verkeerd begrepen hebben!

Geplaatst: (aangepast)

Het gaat dus om deze ontvanger met ingebouwde kaartlezer.

Deze ontvanger heeft niet de mogelijkheid om de fastscan zenderlijst van Canal Digitaal in te laden. Je zult dus alle zenders handmatig in moeten laden en de ongebruikte zenders moeten verwijderen. Zie hier de Canal Digitaal zenderlijst: https://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/canaldigitaal/content/Downloads/canal-digitaal-zenderlijst-tv-en-radio.pdf

Illusion SA600.jpg

aangepast door Sprietje

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen