Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die schotel is niks mis mee! Is een prima schotel, alleen moet je zoals al vermeld is, 2 losse LNB's nemen en de schotel op de 23,5 uitrichten, daarna de 2e LNB op de 19,2 afstellen.

En misschien staat hij wel iets te dicht bij dat dakhuisje en heb je minder signaal!

System Administrator (niet van deze site)

Geplaatst:

Smetje, hoe wil je die bovenste rail 23 graden schuin zetten?

En beste Frans, natuurlijk is het een prima schotel, dat had ik al eerder geschreven maar het is toch belachelijk om een schotel van 125cm te plaatsen terwijl het met een schotel van 60cm ook kan. Dat is iemand een poot uit draaien.

• Moderator
Geplaatst:

Wanneer ik naar de corrosie kijk op de aansluitingen en op de schotel LNB arm lijkt het mij dat die schotel er al een tijdje staat.

Vorige bewoner een Engelsman, die naar Astra 2 wilde kijken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

je plooit het beugeltje he  sprietje

maar de 2é houder is natuurlijk voor spanje beter

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:
Op 1-7-2018 om 10:36 zei Sprietje:

Smetje, hoe wil je die bovenste rail 23 graden schuin zetten?

En beste Frans, natuurlijk is het een prima schotel, dat had ik al eerder geschreven maar het is toch belachelijk om een schotel van 125cm te plaatsen terwijl het met een schotel van 60cm ook kan. Dat is iemand een poot uit draaien.

Waarom nu altijd negatief doen , dat gebeurt namelijk heel vaak op dit board. Als men een 130 cm schotel ter beschikking heeft, waarom dan een 60 cm kopen? Tevens is de regenreserve vele malen hoger! Ik plaats hier ook overal 80 cm schotels (inverto en dat is dezelfde als triax), terwijl 60 cm ook werkt! De kosten zijn hetzelfde. Ik heb zelf ook zo'n 130 cm gilbertini, en heb al 2 jaar geen enkele uitval gehad.

• Like 1

System Administrator (niet van deze site)

Geplaatst:

BVN ontvangt hij, dat is toch Astra 1. Natuurlijk heb je dan bijna geen Astra 3 . Die zit zo scheef dat je H of V-zender niet klopt.

Radio kan je eens proberen, heeft minder signaal nodig . Checken kun je dan met de frequentie ervan dat die bij deze A 3 hoort.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen