Ga naar inhoud


ci-module smart tv


Aanbevolen berichten

heb een nieuwe smart tv gekocht waar de mogelijkheid is om een ci-module te plaatsen en tv te kijken via satelite :mijn vraag is als ik de vrije zenders wil zien via satelite als dit mogelijk is met een ci-module te plaatsen en welke type :smart tv is van het merk lg model 43uj630v-za 

alvast bedankt voor de medewerking

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Met een schotel, gericht op de Astra 1 Satelliet heb je vele Duitse vrij ontvangbare programma's

Met een schotel, gericht op de Astra 2 Satelliet heb je vele Engelse vrij ontvangbare programma"s

Met een schotel, gericht op de Asta 3 Satelliet heb je vele gecodeerde Nederlandse zenders en heb je een CI module en abonnement nodig.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reakties ik dacht dat je een ci -module moest plaatsen als je via schotel wilde kijken : heb nog een schotel hangen van 61 cm in belgie (blankenberg) met lnb 19 graden van uit de begin periode van tvv heb in belgie telenet maar zou nu en dan eens via satelitte willen kijken: in spanje gebruik ik een decoder van tvvlaanderen maar heb geen zin om twee maal te betalen mvg algorfa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...