Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sorry als deze vraag al tig keer gevraagd is, maar ik kon zosnel niets vinden die al mijn vragen beantwoordde.

Ik heb nog een Oranje Canaal Digitaal NL kaart (Seca 3 denk ik).  Nagravision staat op de achterkant.

Kan ik deze gebruiken in mijn VU+ Ultimo 4k in de smartcard houder? Ik draai VTI (laatste versie)

Hoeveel kanalen kan ik simultaan vrijschakelen met deze kaart in de smardcard houder?

Er is ook een witte CI module voor deze kaart, zelfde vragen als boven: Werkt deze CI in VU+ Ultimo 4k met VTI 13.x en hoeveel kanalen zijn met de CI en de oranje kaart simultaan vrij te schakelen?

Nog andere bijzonderheden waar ik rekening mee moet houden?

Dank u.

• Moderator
Geplaatst:

in de kaartlezer met een softcam minimaal 2 en maximaal 4 zenders tegelijk.

Met een CI module 1 zender tegelijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ja, maar aan die ziekte geraken we allemaal op den duur.. Losse smartcards gaan langzaam nasr ofwel gepaired, ofwel CI+.. M7 is één van de laatste providers die nog zoveel vrijheid bieden qua hardware....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...