Ga naar inhoud


Nieuwe zenderpakketten : Vol en Bomvol


Noordzee

Aanbevolen berichten

16 uur geleden zei Penthe:

Dan zouden ze vrijwel alle Nederlanders kijkend in het buitenland verliezen want daar is het allemaal niet altijd zo goed gesteld met de Internet verbinding, dus dit lijkt me ook stug.

Ze zijn toch op veel plaatsen in nederland ook in veel buiten gebieden glasvezel aan het aanleggen, dus dat zal wel meevallen

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet niet of dit in deze discussie past maar Totaal TV geeft vanochtend een topic onder de titel  "Hybride tv-kijken zonder settopbox bij TV Vlaanderen" . Niet alleeen in Vlaanderen maar ook al in Nederland . Heb zelf de werkende App ontdekt op mijn TV. Nog niet alles werkt OK maar op zich een interessante ontwikkeling als je geen ontvangst van 23,5 Oost hebt. 

aangepast door uncle

Maak het onmogelijke mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat zou zomaar kunnen.... Zoveel satkijkers met abo op NL zullen er niet zijn. Kan de papieren van M7 niet inzien, maar kan goed zijn dat de satelliet tak van Canal Digitaal geen winst draait en wordt geïnjecteerd door de zusterondernemingen van M7...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich is dit wel een interessante ontwikkeling.

Canal Digitaal had natuurlijk al de TV doorgifte rechten afgekocht vanuit hun satelliet aanbod.

Vanuit hun activiteiten met Online.nl 'herbruiken' ze die rechten voor IP-TV (schaalvoordelen) 

 

sinds een tijdje doen ze via hun App ook al IP-tv (naar het grote scherm is dat mogelijk via een chromecast)

Als ze nu ook via native apps op een smart TV de IP dienst leveren dan maakt het voor de potentiele klanten groep alleenmaar makkelijker. Er zijn genoeg KPN (glasvezel) klanten die de relatief dure TV dienst niet willen hebben en voor een tientje graag op deze manier willen kijken.

 

Zelf zit ik nu bij Tweak, die een redelijk belabberde TV dienst levert, dit wordt in november door CD overgenomen, maar eigenlijk wil ik gewoon van dat klote kastje af.. :)

vu+ zero, Oscam, Wavefrontier T55, (23,19,13)

Alles in een van Tweak, 1gbs internet, VoIP via siemens N300A, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet goed gelezen, je had het over het buitenland, ik heb waarschijnlijk binnenland gelezen...B)

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit maar hardop te denken, maar proberen ze niet gewoon de meeste klanten om te zetten naar een ip abo  en als dat gelukt is verkopen ze het satelliet gedeelte

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat daartegen spreekt is wat je het abonnement niet kan omzetten van Satelliet naar IP.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Verder krijg je na het opzeggen en afsluiten van een nieuw contract pas na 45 dagen weer satelliet ontvangst.

 

Zelfs een andere naam op hetzelfde adres zou niet gaan getuige een van de berichten in dit draadje.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei roymar:

Ik zit maar hardop te denken, maar proberen ze niet gewoon de meeste klanten om te zetten naar een ip abo  en als dat gelukt is verkopen ze het satelliet gedeelte

 

Waarom CD als Satelliet provider IP-tv nodig heeft is simpelweg de inburgering van Replay tv.. 7 dagen kunnen terugkijken van (NL) programma's is tegenwoordig gemeengoed. 

Ja ik weet je kunt ook gewoon opnemen, echter hebben mensen tegenwoordig ontzettend last van Ik wil iets nu kijken en dan meestal nadat het is gestart.. :)

 

Waarom IP-TV niet het hele aanbod zal overnemen, er is nog steeds een markt voor CD met puur satelliet gebruikers en als men op deze manier het bedrijfsresultaat gezonder kan maken, dan is dat uiteindelijk ook alleenmaar voordelig voor de klanten. (iets minder vaak een prijsverhoging)

 

En daarnaast ben ik ook wel blij met 'concurrentie' op de content streams. Als eindgebruiker heb je nu de keuze tussen Ziggo en KPN Distributie. (hetzij via de KPN dochters of wholesale geleverd)

vu+ zero, Oscam, Wavefrontier T55, (23,19,13)

Alles in een van Tweak, 1gbs internet, VoIP via siemens N300A, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Penthe:

Nou kom maar op met het bewijs dan, volgens Canal Digitaal moet je eerst je sat pakket opzeggen alvorens je Vol of Bomvol kunt afsluiten.

 

 

Wat is dat nou weer voor onzin, waarom moet hij bewijs leveren dan?   En waarom zou het niet kunnen?  Ik denk dat er aan ligt welke medewerker je aan de telefoon krijgt, als jij dreigt om weg te gaan kan alles hoor.  Trouwens al zeg je op en een maand later neem je een nieuw abo kunnen ze er ook niks tegen doen.  

 

En die 45 dagen zou ik niet echt druk om maken, zodra je opzegt even van te voren je kaart her activeren, daarna unique emm's blokkeren (dit kan natuurlijk alleen als je een softcam gebruikt!) en je kaart blijft nog 2 maanden werken.  Maar vaak is er ook nog een maand opzeg termijn dus wordt je kaart pas na die maand uitgezet... dus als je weet wanneer kun je net van te voren je kaart nog updaten of een her activatie geven en emm's blocken

 

 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Tonskidutch:

vreemde stelling hoor!

 

en het hele aanbod is elders ook beschikbaar

Mijn stelling gaat over het bedrijfsresultaat niet waar het aanbod beschikbaar is.

Als CD zich alleen op Satelliet blijft focussen, dan zitten ze vanwege de krimpende markt in de problemen met hun winstgevendheid.

 

Op het moment dat ze een breder publiek kunnen trekken (door IP-TV zowel wholesale als voor eigen gebruik in te zetten) hebben ze die problemen niet of minder.

 

Uiteindelijk is dat voor alle klanten beter toch?

vu+ zero, Oscam, Wavefrontier T55, (23,19,13)

Alles in een van Tweak, 1gbs internet, VoIP via siemens N300A, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...