denbosch Geplaatst: 8 juli 2018 Geplaatst: 8 juli 2018 ik heb een netgear r7000 router met openvpn en dat werkt perfect nu wil ik hetzelfde op een netgear r7800 zetten maar krijg het niet werkende terwijl ik alles hetzelfde heb gedaan als bij de r7000 ik krijg nu de melding:there was an error attempting to connect to the selected server. watzou het probleem kunnen zijn?
denbosch Geplaatst: 8 juli 2018 Auteur Geplaatst: 8 juli 2018 ik wil dus de router benaderen vanaf mijn android telefoon. heb de file erop gezet die de netgear router heeft gemaakt
Satdorus Geplaatst: 8 juli 2018 Geplaatst: 8 juli 2018 Heb je die r7000 uit je netwerk gehaald? Anders gaan ze elkaar bijten. Bij iedere openvpn server hoort een certificate. Dat is dus op je r7800 een andere dan die van je r7000.
denbosch Geplaatst: 8 juli 2018 Auteur Geplaatst: 8 juli 2018 als ik het configuratie pakket kies voor smartphone en deze uitpak dan krijg ik alleen een smart_phone.ovpn file volgens mij moeten er dat 4 zijn. ik krijg denk ik gewoon de verkeerde configuratie files
denbosch Geplaatst: 8 juli 2018 Auteur Geplaatst: 8 juli 2018 heb het ip adres dat de router van het modem krijgt veranderd in een statisch adres en het probleem is weg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen