Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

of B&O heeft nog iets in de handleiding over andere codecs

maar als je het pairing knopje heb gebruikt had je allang geluid moeten horen van een AAC zender, die zijn er wel op sat

Second Life

Mungo Parker

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
2 minuten geleden zei Tonskidutch:

of B&O heeft nog iets in de handleiding over andere codecs

maar als je het pairing knopje heb gebruikt had je allang geluid moeten horen van een AAC zender, die zijn er wel op sat

dat zal ik eens na moeten kijken

Geplaatst:

Het betreft hier toch alleen AAC over Bluetooth streaming? De normale geluidsoverdracht moet gewoon werken, hoor. Je moet hem alleen goed 'pairen' met de Vu+, meestal  door net zolang op het 'pairing'-knopje te drukken totdat het LEDje gaat knipperen. Wanneer de koppeling tot stand is gebracht (op de Vu het inkomend verzoek accepteren), gaat het LEDje normaal branden.

Geplaatst:
15 uur geleden zei beeheap:

Het betreft hier toch alleen AAC over Bluetooth streaming? De normale geluidsoverdracht moet gewoon werken, hoor. Je moet hem alleen goed 'pairen' met de Vu+, meestal  door net zolang op het 'pairing'-knopje te drukken totdat het LEDje gaat knipperen. Wanneer de koppeling tot stand is gebracht (op de Vu het inkomend verzoek accepteren), gaat het LEDje normaal branden.

Hoi Beeheap dat lukt dus juist niet duurt erg lang en dan gebeurd er niks

Geplaatst:

ja ik vind het ook vreemd daar ik meerdere toestellen in huis met Bluetooth gebruik en die Nobsound aan de Ultimo4K heb met Bluetooth voor mijn muziekjes.

ik doe dan mijn pC uit of ontkoppel de verbinding in het windows menu die er is met de Nobsound

dan lukt pairen met de Ultimo altijd

let op ook je smart telefoon kan hem (die B&O hoofdtelefoon) ook al gepaired hebben (check je telefoon wat dat betreft)

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst:
1 uur geleden zei beeheap:

Kijk eens of je hem wel met bijv. jouw mobiel koppelen. En lukt het wel om de Vu+ met bijv. jouw mobiel te koppelen?

2 uur geleden zei beeheap:

Kijk eens of je hem wel met bijv. jouw mobiel koppelen. En lukt het wel om de Vu+ met bijv. jouw mobiel te koppelen?

Telefoon is geen soundbar of hooftelefoon he

Geplaatst:
3 minuten geleden zei Dabliefhebber:

Telefoon is geen soundbar of hooftelefoon he

Wat heeft deze opmerking met een verbinding via bluetooth te maken??? Maar goed, je stelt mijn bereidheid tot hulp blijkbaar niet op prijs dus succes ermee.

Geplaatst:
3 minuten geleden zei beeheap:

Wat heeft deze opmerking met een verbinding via bluetooth te maken??? Maar goed, je stelt mijn bereidheid tot hulp blijkbaar niet op prijs dus succes ermee.

wie zegt dat ik dat niet op  prijs stel mijn mobiel telefoon werkt wel met de hooftelefoon

het is blijft gewoon raar waarom hij met de vu + niet kan pairen

Geplaatst:

Dabliefhebber,

schrijf nu gewoon eens heel precies wat je doet met je apparatuur en op welke signalen je specifiek let bij het connecten (ook volgens handleiding)

dan hebben we misschien een kans verder te helpen

en is het toch die aac codec dan is het een heel dure domme aankoop voor de doelstelling in dit topic

mijn Nobsound kost 21 euro en die heeft zelfs een euro mini jack voor hoofdtelefoon

Second Life

Mungo Parker

Geplaatst:
48 minuten geleden zei Tonskidutch:

Dabliefhebber,

schrijf nu gewoon eens heel precies wat je doet met je apparatuur en op welke signalen je specifiek let bij het connecten (ook volgens handleiding)

dan hebben we misschien een kans verder te helpen

en is het toch die aac codec dan is het een heel dure domme aankoop voor de doelstelling in dit topic

mijn Nobsound kost 21 euro en die heeft zelfs een euro mini jack voor hoofdtelefoon

Het probleem is dat als ik bleuthtoot heb in geschakeld 2 knoppen zie uit is  Rood en een Blauw met de tekst zoekenen deze   indruk en mijn hoofdtelefoon laat zoeken zie ik 2 teksten verschijnen

2 knoppen om te laten scannen scan mode

knop 1 Scan and setupVU+ Bluetooth RCU

knop 2 Scan other bluetootht 3.0device (A2DP,HID)

Als ik op knop 1 klik in het menu van de vu+

krijg ik de melding press and hold the buttons  MENU+AUDIO

for five seconds tot start dus moet beiden knoppen voor 5 seconden in drukken dat doe ik dan en vervolgens

gebeurd er niks ! uiteraard met pairen van mijn hooftelefoon

als ik de 2e pak en  krijg ik de tekst scanninig bluetooth devices... en dat blijft hij dan doen en er gebeurd dan niks

dus wat doe in nou verkeerd ?

Geplaatst:
3 uur geleden zei Dabliefhebber:

Het probleem is dat als ik bleuthtoot heb in geschakeld 2 knoppen zie uit is  Rood en een Blauw met de tekst zoekenen deze   indruk en mijn hoofdtelefoon laat zoeken zie ik 2 teksten verschijnen

2 knoppen om te laten scannen scan mode

knop 1 Scan and setupVU+ Bluetooth RCU

knop 2 Scan other bluetootht 3.0device (A2DP,HID)

Als ik op knop 1 klik in het menu van de vu+

krijg ik de melding press and hold the buttons  MENU+AUDIO

for five seconds tot start dus moet beiden knoppen voor 5 seconden in drukken dat doe ik dan en vervolgens

gebeurd er niks ! uiteraard met pairen van mijn hooftelefoon

als ik de 2e pak en  krijg ik de tekst scanninig bluetooth devices... en dat blijft hij dan doen en er gebeurd dan niks

dus wat doe in nou verkeerd ?

wat moet ik hier nog aan toevoegen ?

Geplaatst:
Op 28-7-2018 om 08:40 zei Tonskidutch:

kan ik ook niet zeggen anders dan die vaststelling eerder dat de B&O niet geschikt is

wat staat er bij de bluetooth instelling???

heb je ook downmix aangezet

Kopfhörer.png

Sorry waar vind ik downmix ? ik heb geen pli maar vti er op staan he

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...