tipje Geplaatst: 16 juli 2018 Geplaatst: 16 juli 2018 Ik zoek achter onze ziggo router een goede WiFi versterker, welke is een goede en betaalbare.? dat ik overal om en in het huis goede WiFi heb.
Moderator ceesv Geplaatst: 16 juli 2018 Moderator Geplaatst: 16 juli 2018 Of dat gaat lukken hangt van je huis af, dus met een versterker overal goed signaal. Ook de omgeving speelt een rol, in het midden van een torenflat zal de WiFi band aardig onbruikbaar zijn. Ik zelf gebruik Fritz Powerline adapters, die kan je tot een WiFi mesh smeden. Powerline adapters Fritz rond de 80 euro. Een versterker of ook wel repeater zou ik alleen gebruiken daar waar je met Powerline adapters niet verder komt. Een Fritz repeater kan je voor ongeveer 40 Euro bemachtigen, je snelheid halveert dan wel. Er zijn ook goedkopere merken met vergelijkbare oplossingen, of die beter of slechter zijn weet ik niet. Op mijn hoofdverblijf heb ik ondertussen een CAT 7 netwerk gelegd, dat werkt het beste! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
tipje Geplaatst: 16 juli 2018 Auteur Geplaatst: 16 juli 2018 We wonen helemaal vrij, als ik achter in de tuin zit 30 a 40mtr van huis. wil ik graag WiFi hebben. welke Fritz kan ik dan het beste nemen of TP link?
Moderator ceesv Geplaatst: 16 juli 2018 Moderator Geplaatst: 16 juli 2018 Fritz 546e set, inpluggen op een stopcontact aan de achterkant van het huis, liefst aan de buitengevel. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
tipje Geplaatst: 16 juli 2018 Auteur Geplaatst: 16 juli 2018 (aangepast) Werkt gewoon achter de ziggo,router?Zal hem bestellen. bedankt kan je hem ook instellen op Amerikaans .? hoorde dat je dan nog meer bereik hebt 16 juli 2018 aangepast door tipje
Moderator ceesv Geplaatst: 16 juli 2018 Moderator Geplaatst: 16 juli 2018 Gewoon in Bridge modus schakelen, is de default. Nee, Amerikaans is niet mogelijk. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
muppet Geplaatst: 17 juli 2018 Geplaatst: 17 juli 2018 Ik heb een adsl modem van fritzbox deze kan ook zonder adsl gebruikt worden Ik kan je de spullen van fritz zeker aanbevelen. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Jürgen Geplaatst: 17 juli 2018 Geplaatst: 17 juli 2018 (aangepast) Ik gebruik al jaren een Asus RT-AC68U en daarvoor een RT-N66U. Deze stond en in onze vorige woning achter betonnen muren en daar kon ik circa 25m achterin de tuin nog prima WiFi 5.0 GHz ontvangen. Ook kun je met de Asus modellen zoals ook de Fritz routers een AiMesh netwerk creëren, m.a.w., je kunt oudere (2e hands) 5.0 GHz modellen via software draadloos koppelen om een alles dekkend WiFi netwerk op te zetten. 17 juli 2018 aangepast door Jürgen MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Pionewbie Geplaatst: 17 juli 2018 Geplaatst: 17 juli 2018 Kijk ook eens op de website van Ziggo. Die bieden Wifiboosters aan, zowel aansluiten via kabel als via stopcontact.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen