Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Onlangs is de Canal Digitaal zenderlijst weer veranderd.
Voorheen stonden de zenders Fox Sports 1, 2 en 3 in de zenderlijst, nu is dat Fox Sports 1, 2 en 4

Zo was de zenderlijst.png

aangepast door Sprietje

Als het een typo is dan slaat ook gelijk dat bericht nergens op.

Zeker een feestje gehad en toen een bericht geplaatst.image.png.a6266398f92c04ae3194ec2d32c97ec7.png

Of is sprietje zijn account gehackt?

Wel is de zender NPO1 UHD van pos 14 af en zit er weer cd info & nieuws op.

aangepast door erwin05

Dan heb jij geen nieuwe zenderlijst ingeladen want zowel op mijn tv met ingebouwde satellietontvanger als op mijn losse satellietontvanger staat wel degelijk Fox Sports 4

Maar zal ik de reden dan maar verklappen? Vox Sports heeft de zenderaanduiding veranderd. Voorheen Fox Sports 3 is dezelfde zender als nu Fox Sports 4. Vandaar dat CanalDigitaal de nummering ook heeft aangepast.

aangepast door Sprietje

Hoe werkt dit nou, ik dacht altijd dat als je de cd lijst binnen haalde dat dan ook alles vernieuwt werd.

Ik heb net eerst een scan gedaan op de 23.5 en toen de lijst weer binnen gehaald en nu zie ik wel Fox sport 4.

Volgens cd kan je telkens de nieuwste lijst binnen halen en ben je weer up to date dit is dus niet zo.

Waarom zit fox sports 4 nu wel in de cd lijst?

Knipsel1.PNG

aangepast door erwin05
Geplaatst:

Tja, ik dacht dat ik hier op dit forum met deskundige mensen te maken heb maar blijkbaar zijn er velen die de nieuwe zenderlijst niet weten binnen te halen.

Hier nog even de nieuwe zenderlijst vanaf mijn Samsung tv.

Nieuwe zenderlijst-.JPG

Ik vind dat een oneerlijk antwoord als jij dan zo deskundig bent leg dan eens uit waarom bij mij dan fox sport 3 wordt weergegeven in de cd zenderlijst die in net binnen heb gehaald.

Er is dus eerst een scan op de 23.5 nodig om de zendernaam in de cd lijst over te nemen dat is de enige conclusie.

Bij canal digitaal gecertificeerde recievers zal het wel direct goed gaan en wordt de lijst wel goed weergegeven.

aangepast door erwin05

Om een of andere reden halen diverse ontvangers blijkbaar niet goed de nieuwste zenderlijst binnen. Deze zenderlijst zal wel nr.27 zijn en heb ik al enkele dagen op beide ontvangers binnen.

En ja erwin, als ik opmerkingen krijg als:
- Zeker een feestje gehad en toen een bericht geplaatst.
- Of is sprietje zijn account gehackt ?
dan kun je een dergelijke reactie van me verwachten.

aangepast door Sprietje

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...