Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
10 uur geleden zei Sprietje:

Als je de 5west toch niet gaat gebruiken, dan ga je de lnb's toch zeker wel anders op de rail plaatsen?

jazeker, weten jullie nog wat satellieten waar leuke zenders te vinden zijn?? :rolleyes: 

Geplaatst: (aangepast)

Op ‎22‎-‎7‎-‎2018 om 20:03 zei Sprietje:

In dit geval zou ik gewoon voor 4 Inverto black Ultra's gekozen hebben. Voor de prijs hoef je het niet te laten, €12,95 inclusief verzending per stuk.

Hoi Sprietje! heb mijn Alps al jaren en werken nog prima, black ultra's heb ik zeker op mijn lijstje voor de toekomst, wel heb ik onlangs mijn spaun 411 vervangen ivm corrosie..

Op ‎23‎-‎7‎-‎2018 om 08:01 zei Sprietje:

Een Vu+ Zero 4K UHD, DVB-S2X koop je al voor €149,-

ik denk dat ik voor een Vu+ Zero 4K of Octagon 4008 ga, terug naar hotbird is voor mij geen optie gezien ik geen geschikte ontvanger voor mijn tivusat smartcard heb.. bedankt voor alle tips!!

aangepast door Bruzski
Geplaatst:
1 minuut geleden zei Sprietje:

Een Spaun 411 met corrosie?
Plaats eens een foto daarvan want dat heb ik nog nooit gezien. Zat hij wel volledig in de behuizing geschoven?

ik had er geen originele behuizing bij, wel zat deze in een afgesloten contactdoos met 5 openingen, kennelijk is er toch vocht en vervolgens sluiting in ontstaan na jaren van buiten hangen.. ik heb nu een EMP centauri en die werkt uitstekend waarbij ik wel moet opmerken dat de 411 duidelijk sneller kon schakelen..

Geplaatst:
25 minuten geleden zei Sprietje:

In de originele behuizing nog nooit geen oxidatie meegemaakt.

Spaun  SAR 411 F uit catalogus.png

Ik kan uit ervaring vertellen dat elke type merk diseqc met behuizing wel last heeft van enige vorm van oxidatie.  

Geplaatst: (aangepast)

Vanzelfsprekend. Of hermetisch afsluiten, ook prima. En extremer dan hier kunnen Spauns nauwelijks hangen.

PS : Dat idem sloeg trouwens op jouw opmerking.

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:
29 minuten geleden zei Sprietje:

Hij moet aan de onderzijde juist open zijn.

ik laat mijn nieuwe diseqc ook open in zijn originele behuizing, mijn oude 411 kijk ik nog wel eens na, ik snap niets van die sluiting, het treed namelijk alleen op als ik poort 1 gebruikt, vervolgens vallen alle andere poorten en satellieten weg en werkt alleen nog maar poort 1... soldeerpunten heb ik ook nagekeken.. :(

Geplaatst:
Op 23-7-2018 om 12:44 zei Bruzski:

weet iemand nog een hd ontvanger die met een losse tivusat smartcard werkt ?? :rolleyes:

Rebox 9000  met MCAS erin doet 't bij ons met tivusat kaart.

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen