WilSat Geplaatst: 22 juli 2018 Geplaatst: 22 juli 2018 Ik probeer een fibo schotel met een 36V motor draaiend te krijgen. Heb een Vbox2 aangeschaft, maar lees nu dat er op de motor ook een 5V moet komen. Ooit wel eens gelezen dat deze uit de VBox te halen is, maar kan het niet meer vinden. Kan iemand mij raad geven?
RimaNTSS Geplaatst: 22 juli 2018 Geplaatst: 22 juli 2018 (aangepast) R3 weerstand korte (in groene cirkel), nemen 5V van de draad (omcirkeld in het rood) en nemen van grond (blauwe cirkel).Dat is alles. 22 juli 2018 aangepast door RimaNTSS
trust Geplaatst: 22 juli 2018 Geplaatst: 22 juli 2018 R 3 overbruggen aan bovenzijde printplaat kan natuurlijk ook , is minder werk . Heb je wel dezelfde V- box ? Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Tonskidutch Geplaatst: 22 juli 2018 Geplaatst: 22 juli 2018 het gaat toch over de versie 2 zoals op alle afbeeldingen en in de eerste topic vraag vermeld The Beat Is Rhythm Club des Belugas
WilSat Geplaatst: 22 juli 2018 Auteur Geplaatst: 22 juli 2018 Nee, ik heb de print bekeken, maar deze is anders.Wel een VBox2, maar een kloon van een kloon denk ik. Kijk of ik het met een 5V oplader van de telefoon voor elkaar krijg. De fibo afstellen is ook welk een klusje ;-)
trust Geplaatst: 22 juli 2018 Geplaatst: 22 juli 2018 9 uur geleden zei Tonskidutch: het gaat toch over de versie 2 zoals op alle afbeeldingen en in de eerste topic vraag vermeld Ik heb geen foto van TS z'n V-box gezien gezien . Zoek maar eens op afbeeldingen van V-Box 2 , daar zijn echt meerdere uitvoeringen van . Op een Engels board heeft ooit iemand domweg een R3 overbrugd met als gevolg , V-box kaduuk . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen