Sprietje Geplaatst: 24 juli 2018 Geplaatst: 24 juli 2018 Hierbij hoort een beperkte uitwisseling van inloggegevens. Hierdoor krijgen Joyne-abonnees toegang tot Ziggo Sport Totaal GO. Lees meer in Totaal TV
Daniel9 Geplaatst: 24 juli 2018 Geplaatst: 24 juli 2018 (aangepast) Ik heb geen Totaal TV, en zou het ook niet willen, lijkt me een dom puber blad. En die Kriek vertrouw ik niet. Ik denk dat je de Totaal TV website bedoelt? 24 juli 2018 aangepast door Daniel9
Daniel9 Geplaatst: 24 juli 2018 Geplaatst: 24 juli 2018 Ja, maar niet hetzelfde als het blad. En mensen die geen abo hebben kunnen ook op de website.
Tonskidutch Geplaatst: 3 augustus 2018 Geplaatst: 3 augustus 2018 https://nl.kingofsat.net/news9E.php daar zie je altijd de nieuwste voor 9E gisteren ziggo voetbal ingeschakeld jammer dat die WK voorbij is I Am Gone Love You JESTOFUNK
wapper Geplaatst: 3 augustus 2018 Geplaatst: 3 augustus 2018 Ookal was het WK niet voorbij dat had je nog geen WK op ziggo voetbal want die hadden de rechten niet 😋
Tonskidutch Geplaatst: 4 augustus 2018 Geplaatst: 4 augustus 2018 correct I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen