Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoals de titel al aangeeft:

Wat is het verschil tussen het VOL pakket en het Start HD pakket?

Kan ik alle zenders die in het Start HD pakket zitten via de satelliet zien, of moet ik alsnog een internet aansluiting hebben voor de rest zenders?

Als het Start HD pakket niet compleet via de satelliet te zien zijn, welke zitten er op de satelliet en welke moeten via een app?

Ik ben de weg volledig kwijt, kan iemand mij duidelijkheid geven?

Kan ik met het VOL pakket ook met een Seca3 kaart die je zou ontvangen naar de zelfde zenders kunnen kijken als het Start HD pakket?

Zo nee, wat is het verschil?

Zo ja, wat is het verschil qua kosten?

Wat is zo wie zo het verschil qua kosten?

Kan ik niet beter het VOL pakket afsluiten en de Seca3 kaart om laten zetten zodat ik weer € 10,- betaal i.p.v. € 13,- per maand?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

Geplaatst:

Zover ik heb begrepen is er geen inhoudelijk verschil tussen het Start-HD-pakket en het pakket "VOL".

Het wachten is nog op een bevestiging hiervan van iemand die daadwerkelijk  een abonnement heeft genomen op "VOL"

De volgende zenders uit deze pakketten zitten niet op de satelliet en zijn dus internet-only: 

Baby TV, Schlager TV, TV West, Omroep Flevoland, RTV Noord Holland, TV Utrecht  

Ook Insight TV en Inzicht TV UHD krijg ik alleen maar open via de app. Daar zit namelijk een extra codering op. 

Het Start-HD pakket kost mij ook 13 Euro, er zijn ook klanten die 17,45 per maand betalen.

VOL kost 9,95.  

Als het jou lukt om telefonisch jouw Start-HD-pakket om te laten zetten naar "VOL" hoor ik het graag. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het omzetten van dit pakket wel is lastig kan zijn......

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst:

Insight heeft geen extra codering maar wordt uitsluitend in het nieuwe Viaccess uitgezonden (conform de CDS strategie zodat je de CI+ of de MZ-101/201 gaat gebruiken om zo snel mogelijk Seca af te kunnen schakelen). Zelfde trucje met Irdeto..

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

Geplaatst:

De witte module voor een losse kaart die naar wat ik begrepen heb Canal Digitaal alleen de kaart versturen is toch ook CI+?

Geplaatst:

Ja en nee. Het IS een CI+ module waarvan de + nog niet is geactiveerd. Zelfde geldt voor de nieuwste CAM701

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

Geplaatst:
3 uur geleden zei Noordzee:

Als het jou lukt om telefonisch jouw Start-HD-pakket om te laten zetten naar "VOL" hoor ik het graag. Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het omzetten van dit pakket wel is lastig kan zijn......

Je moet ook niet omzetten, maar gewoon een nieuw pakket bestellen, bijvoorbeeld 'VOL'. Als dat goed bevalt, dan zeg je je oude abonnement op. Bevalt het niet, dan zeg je je nieuwe pakket op. Ik ga er wel van uit dat er geen opzegtermijn zit op het oude pakket.

Geplaatst:

Ik weet dat de CI+ voor het Start HD pakket de + (nog) niet actief is, maar als, dan kan geruisloos mee overstappen

Het is maandelijks opzegbaar, dat kan je van twee kanten bekijken. Als ze van je af willen, dan kan dat met 1 maand, ik heb echter nu geen contract meer, dus kan per maand opzeggen.

Zit er verschil in de te ontvangen zenders via de satelliet?

Ik begin mij langzaam af te vragen of Canal Digitaal op de satelliet actief zal blijven, voor kabelmaatschappijen hebben ze allang een functie meer voor doorgifte, alleen de steeds minder kijkende schotel abonnees zitten in Nederland of niet te ver van Nederland zijn nog klant. Zit iemand te ver, dan is Joyne een optie, maar zelfs daarvan vraag ik mij af hoe lang ze het vol gaan houden. Ik zie steeds meer mensen één of andere televisieaansluiting de deur uit doen. Toch valt er nog aardig war zonder abonnement te bekijken via zowel satelliet als straks via DVB-T2 waar de publieke omroepen vrij te ontvangen zijn.

Ik raak een beetje off-topic, al heeft het toch aardig veel met elkaar te maken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...