Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij CDS gaat ieder jaar alles een beetje omhoog (net als bij alle anderen). Juist frapant dat bij de nieuwe VOL & BOMVOL de prijzen een stuk zijn verlaagd t.o.v. traditionele satellietontvangst. Op zich wel te verklaren omdat CDS alleen het signaal aanbiedt. Geen (gehuurde) ontvanger/schotel/LNB. Wel een smartcard na een maand. Maar goed, die kosten in realiteit geen €99

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

Geplaatst:
15 uur geleden zei Mimisiku:

RTL Crime was bij de introductie bij Canal Digitaal al een IPTV zender. Na het plotseling verdwijnen van CI hebben ze hem (klaarblijkelijk tijdelijk zoals nu blijkt) omgezet naar lineaire TV zender. Dat hebben ze nu weer teruggedraaid.. 

Ik geloof dat je niet goed weet wat de term lineaire TV betekent.  De zender is nog altijd een lineaire zender.  Alleen wordt ie nu via IPTV aangeboden.

Weer iemand die maar wat mode woorden uitkraamt, en de betekenis niet kent.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst: (aangepast)

14 uur geleden zei Mimisiku:

Nee, ze dwingen je naar IPTV waar je voor je abo-geld gewoon gebruik kan/mag maken. Dat is de juridische truc! Ze bieden je nog steeds keurig toegang tot de content. Je bent ooit akkoord gegaan met de ALV van CDS en met hun gecertificeerde ontvangers kun je de zenders gewoon op je scherm toveren. Onze 'Open' boxen zijn niet gecertificeerd en je hebt geen poot om op te staan.

Wel vraag ik me af hoe dat zit met de CAM701 module. Dit is een gecertificeerde unit van CDS, maar hoe ga je de interactieve zenders op je smart-TV toveren?

En denk eens aan de mensen die in het buitengebied wonen en nu max. 1-2 Mbit internet hebben, die hebben juist schotel voor de TV en daar gaan die IPTV only zenders ook niet werken, en op het moment ze wel sneller internet kunnen of gaan krijgen trapt 9/10 de schotel er ook meteen uit en stappen ze over op IPTV van KPN bijv.   Kortom CDS gooit zijn eigen ruiten in.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst: (aangepast)

Ik hoop dat ze bandbreedte die vrijkomt gebruiken om de andere zenders in betere kwaliteit door te geven. IK WIL KWALITEIT, NIET KWANTITEIT. En dat hoeven voor mij zeker ook geen tien transponders met alle mogelijke zenders te zijn die toch niemand bekijkt. Maar zorg dat op de transponders die je hebt de indeling geen grenzen overschrijdt die kwaliteit onder een niveau drukken dat nog te doen is. Sowieso, stoppen met wazige SD meuk.

Film1 kanalen zijn op de HD zender na bijv niet te hachelen qua beeld. En de NPO Radiozenders zijn omlaag gezet qua bitrate. 'want dat hoort toch niemand joh' . IK HOOR HET WEL DEGELIJK.

aangepast door Schotelspeller
  • Moderator
Geplaatst:

En Brava wacht ook al meer als een jaar op Dolby Digitaal, zoals dat op de internationale versie zat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

ook hier huis met Herrie npo zap gewoon verdwenen betaal netjes onbegrijpelijk

Gr,

Droompje

(2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Deze maand is RTL Crime zender van de maand, maar dus alleen via IPTV. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...