Gast Geplaatst: 26 oktober 2002 Geplaatst: 26 oktober 2002 wanneer ik mijn zenderlijst wil uploaden of downloaden krijg ik altijd een foutmelding. Namelijk iets met een dll bestand . Ik krijg geen verbinding met mijn hummie. Dit is een 5300 vaci. Al mijn instellingen staan juist. Hoe moet ik deze foutmelding omzeilen. Zou er soms iets mis zijn met mijn nulmodemkabel? THX
pet123 Geplaatst: 26 oktober 2002 Geplaatst: 26 oktober 2002 Misschien heb je nog een oude versie van Humbox welke niet kan omgaan met de 32 antenne lijst. Probeer het eens met de demo versie van seteditOAKV3 welke te downloaden is op www.setedit.com Pet123 www.humaxsettings.nl
Gast Geplaatst: 27 oktober 2002 Geplaatst: 27 oktober 2002 Ik heb deze gedownload. Krijg geen foutmeldingen meer, maar ik kan ze nog altijd niet in mijn hummie krijgen. Wanneer me gevraagd wordt mijn rec.af te zetten en terug op te starten krijg ik nog altijd geen connectie. In elk geval al bedankt voor de info. Ik zal nog wat verder zoeken en met wat geduld kom ik er wel.
Gast Geplaatst: 29 oktober 2002 Geplaatst: 29 oktober 2002 Hoi Alain, Tik de naam van het bestand eens in als zoek term bij "Google" Installeer het betreffende bestand wat je vindt op je computer. Heb hetzelfde probleem gehad hiermee, Suc6, Piet
Gast Geplaatst: 30 oktober 2002 Geplaatst: 30 oktober 2002 beste piet, heb setedit nu, ook gemakkelijk te gebruiken. Hierin zit het betreffende bestand nl FV3DLL.DLL welke ik met de humbox4.1 in de problemen zat. In elk geval bedankt voor de hulp. Het probleem zit niet meer in het programma, maar in mijn nulmodemkabel. Heb die gisteren uiteen gehaald en heb gezien dat ik mijn soldeerboutje mag bovenhalen.
Gast Geplaatst: 31 oktober 2002 Geplaatst: 31 oktober 2002 Hoi Alain, Blij te horen van je dat het werkt. Setedit heeft nog een voordeel bovenop Humbox,dat is dat je de instellingen voor draaibaar kunt opslaan als je nieuwe settings in je deco wilt zetten. Weet alleen niet of je daar wat aan hebt,want misschien werk jij wel met een vaste opstelling. anyway suc6 ermee, Piet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen