Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste, ik ontvang ATV5  niet meer 

Ik heb een fastscan gedaan maar dit heeft geen resultaat

Is deze zender verwijderd door Canal Digitaal

Mvg Hans 

Geplaatst:

is verwijderd door CD op satelliet en is nog enkel via ip te bekijken op de app en hun eigen ontvanger dat IPTV kan.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Beste ,

Ik lees nu op de site van CD  dat je ATV5 nog wel dmv Chromecast op je TV kan bekijken

Ik kan nu dmv een dongle programma,s van YouTube naar mijn TV streamen ik moet dan eerst een TV code invoeren in de YOUTUBE site op mijn PC

Kan ik nu ook van een tablet met de APP het programma van ATV naar mijn TV streamen en welke functie  moet ik dan op mijn TV opstarten

Nu start ik eerst de YOUTUBE APP op mijn TV op om via de PC YOUTUBE Programma, s te kunnen zien.

Ik zie het nut niet dat CD de ATV 5 zender van de Satelliet heeft verwijderd nu geeft dit alleen maar extra handelingen     

Geplaatst: (aangepast)

Ik was hier ook behoorlijk pissig over en heb vrijdag CD gebeld en ben behoorlijk over de zeik gegaan en

heb een pittige klacht ingediend. De mevrouw aan de lijn heb ik misschien achteraf niet al te vriendelijk

bejegend.

Ik heb haar in ieder geval wel duidelijk gemaakt dat het zomaar verwijderen van zenders aangeeft dat men

schijt heeft aan hun klanten.  Of dit allemaal heeft geholpen om AT5 weer terug te plaatsen, ik denk het niet!  

Iedereen die dit leest,  bel ook CD en spuug je gal, want hoe meer klachten, des te beter.                             

aangepast door dirk044
Type hersteld

CAHORS Big BiSat met Twin LNB's 5xRELOOK RE-T1EC & 3xVENTON Rocket EXL-T 

op 8 Satellieten:  05.0˚W / 04.8˚E / 09.0˚E / 13.0˚E / 16.0˚E / 19.2˚E / 23.5˚E / 28.2˚E

PANASONIC OLED TX-65JZW984 4K UHD / VU+ SOLO-4K UHD / VANTAGE 8000-S HD

Latitude: 52.2933 / Longitude: 4.9827 / AVATAR: IntelSat bij Langendorf (D) Foto 01 Sept. 2010

• Moderator
Geplaatst:

Van de site van AT5:

Zit AT5 ook op de satelliet?
Ja. Kanaal 74 op Canal Digitaal, MPEG 4, 23.5 graden in het Familie Pakket HD.

Daar lopen ze dus ook achter. https://www.at5.nl/gespot/51954/uitzendgebied

In 2011 wilde AT5 al stoppen met de satelliet doorgifte om kosten te besparen.

Door ze op te nemen in een betaal pakket en achter de decoder te plaatsen werd toen verdere doorgifte gefinancierd.

Kennelijk is daar nu geen geld meer voor?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

In Amsterdam zijn veel schotels aan de gevels bevestigd, maar die staan meestal niet gericht op de positie van AT5, maar op de posities van arabische zenders. De eigenaren van deze schotels zijn dus meestal niet geïnteresseerd in de ontvangst van Nederlandstalige content en dat is ook misschien de reden dat AT5 satellietontvangst niet hoog op de prioriteitenlijst heeft staan.

aangepast door Donkeyman

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Geplaatst:

AT5 is gratis via een stream te bekijken, al zou ik het graag in mijn  "Start HD" pakket willen zien opgenomen worden door er andere zenders verdwenen zijn en ik niets op pulp TV zit te wachten, daar is al te veel van.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

Geplaatst:

Ik vind het wel jammer dat steeds meer regionale kanalen van CD worden verwijderd van de satelliet. De ham vraag is, hoeveel mensen kijken er echt naar? Bij Joyne worden de regionale zenders in carrousel uitgezonden op twee kanalen. Het zal me niet verbazen als alle regionalen zenders op den duur worden verwijderd van de satelliet. Immers het kost meer geld en levert bijna niks op.  

9 uur geleden zei ilseonline:

AT5 is gratis via een stream te bekijken, al zou ik het graag in mijn  "Start HD" pakket willen zien opgenomen worden door er andere zenders verdwenen zijn en ik niets op pulp TV zit te wachten, daar is al te veel van.

Deze stream: (Deze link is vrij nieuw) (misschien is dit wel de reden dat CDS de zender geschrapt heeft)

https://ngx.cr6.streamzilla.xlcdn.com/session/c145ac6800d22956487b2726fcd289e7/sz/NHMediaTrial/wowza4/live/AT5.smil/chunklist_b1048576_255310687.m3u8

aangepast door Satneef
  • Bedankt 1

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Geplaatst:
13 uur geleden zei Satneef:

Deze stream: (Deze link is vrij nieuw) (misschien is dit wel de reden dat CDS de zender geschrapt heeft)

https://ngx.cr6.streamzilla.xlcdn.com/session/c145ac6800d22956487b2726fcd289e7/sz/NHMediaTrial/wowza4/live/AT5.smil/chunklist_b1048576_255310687.m3u8

Ik had ergens op dit forum een vrij eenvoudige stream gezien, ben het even kwijt, weet alleen niet wat voor kwaliteit het is.

Was het niet "www.at5.nl/live" ?

Geplaatst:
Op 2-8-2018 om 00:49 zei ilseonline:

Ik had ergens op dit forum een vrij eenvoudige stream gezien, ben het even kwijt, weet alleen niet wat voor kwaliteit het is.

Was het niet "www.at5.nl/live" ?

Dat is de link om op de internetpagina te komen.

De link die ik gaf was voor het gebruik in een computerprogramma als VLC of in een satellietontvanger die werkt onder het besturingssysteem Enigma2

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Geplaatst:
2 minuten geleden zei Satneef:

Dat is de link om op de internetpagina te komen.

De link die ik gaf was voor het gebruik in een computerprogramma als VLC of in een satellietontvanger die werkt onder het besturingssysteem Enigma2

Ah, oké, daar heb ik nog geen ervaring mee,  op mijn Samsung S4 werkt de link die ik gaf prima, echter is dat volgens mij
MPEG4 via een normale stream, kan het ook nog opslaan en later oneindig terug bekijken, kan Canal Digitaal nog van leren.

Geplaatst:

Ja, mooi balen, geen AT5 meer. Tijd om over te gaan op xs4all-webtv, wat mij betreft. Ook irritant: volgens CD-site zouden op de satelliet (als ik het goed begrijp) ook NPO-extra-kanalen te zien moeten zijn. Die zijn echter nergens te vinden, ondanks allerlei scans...

Geplaatst:

Heb je deze transponder al geprobeerd? 

23.5°E action_collapse.gif4Astra 3B 11739.00 V 202 Europe DVB-S2 8PSK 29900 2/3

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst:
1 uur geleden zei Noordzee:

Heb je deze transponder al geprobeerd? 

23.5°E action_collapse.gif4Astra 3B 11739.00 V 202 Europe DVB-S2 8PSK 29900 2/3

daar zit AT5 niet meer op, wel nog NPO politiek, voor de rest niet veel meer van welke verdwenen zijn. :( 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...