Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag schotel experts,  ik krijg mijn  schotel niet beter afgesteld op 9e  19.2 en 28.2 max 63% terwijl ik met de zelfde lnb op een triax 65cm wel 78 % haal. Schotels  staan naast elkaar en gebruik de zelfde kabel om te testen. Als lnb gebruik ik de black ultra van inverto en een sab titan 3. Woonplaats Dedemsvaart Overijssel gr. Marcel

Geplaatst:

Beste mdegroot

Welkom op dit forum

Ik neem aan dat je de lnb van de 19,2 in het midden hebt staan van de Maximum E-85.
Op welke satelliet en op welke transponder heb je die 63% gehaald en gaat het dan om de signaalsterkte of om de signaalkwaliteit?
Heb je op de triax ook op de Astra 19,2 gemeten op dezelfde transponder?
Gebruik je op de Triax ook een rail?

Geplaatst: (aangepast)

bedankt voor de vlotte reactie sprietje, de kanalen waar ik op afgestemd heb zijn  bbc1 en joyne testkanaal en een duitse zender. heb de ontvanger op het zelfde kanaal laten staan en alleen de kabel even wisselen. de lnb 19.2 staat in het midden heb de schotel op ong. 100 graden gezet. de triax heeft 1 lnb dit is mijn vakantie set. gr. marcel

aangepast door mdegroot
Geplaatst:

hallo sat liefhebbers,

even een vraagje heb de schotel nu afgesteld zoals beschreven bij noorderling. zijn de waarden ongeveer gelijk of is er nog iets te verbeteren. hopelijk dat sprietje zijn berekening er op los wil laten. gr. marcel

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen